תמר ובן עמי רוזנפלד תרמו מליון שקל למלגות לסטודנטים בטכניון

24כל מקבלי המלגות לומדים וחוקרים בנושאי חדשנות בתעשייה

תמר ובן עמי רוזנפלד תרמו מליון שקל למלגות לסטודנטים בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. בן עמי רוזנפלד, לשעבר מנכ”ל חברת “אביק”, סמנכ”ל “טבע” ואיש עסקים בינלאומי – הוא בוגר הפקולטה משנת 1965.

“למרות שעבר כבר זמן רב מאז סיימתי לימודי בטכניון, אני חש בן בית כאן”, אמר בן עמי רוזנפלד בטקס הענקת המלגות, שהתקיים במהלך כנס של בוגרי הפקולטה משנת 1965. “חדשנות והתחדשות הם המנופים שנתנו ויתנו למדינת ישראל את היתרון האיכותי שלה. עלינו לשמור על התעשייה בישראל עם מהנדסים טובים וחדשניים”.

נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, אמר כי לא בכדי העניק בתחילת החודש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את אות החדשנות והיזמות בטכניון. “בתחרות הגלובלית עלינו להתחדש כל הזמן, כי אם נעצור לרגע – אנו עלולים ליפול”, הדגיש.

דיקן הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, פרופסור בועז גולני, הודה לתמר ובן עמי רוזנפלד על נדיבותם ועל תמיכתם בסטודנטים בפקולטה שהוא עומד בראשה. הוא סיפר כי הטכניון פועל נמרצות כדי להקל על הסטודנטים שלו במלגות ובמעונות, כדי שבעיות פרנסה לא יטרידו אותם בתקופת לימודיהם. פרופסור גולני בירך את בוגרי שנת 1965, אשר ביקרו גם במעבדות הפקולטה.

הסטודנט יהושע יעקוביאן הודה בשם הסטודנטים. “כסטודנט חרדי המטופל במשפחה ובילדים, אני מודה לכם, תמר ובן עמי, על תמיכתכם החשובה”, אמר.

המלגות הן לזכרם של הוריה של תמר, מרים וישראל שדמי ז”ל, של הוריו של בן עמי, מרגלית ויצחק ז”ל ושל אחיו של בן עמי, יורם, חיים ודב ז”ל. גם דב ז”ל היה בוגר הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. כל מקבלי המלגות לומדים וחוקרים בנושאי חדשנות בתעשייה.

בתמונה: תמר ובן עמי רוזנפלד מעניקים את המלגה לסטודנט יהושע יעקוביאן. במרכז – פרופסור בועז גולני. צילם: יואב בכר, דוברות הטכניון

יעניין אתכם גם: חדשנות, חדשנות טכנולוגית, חדשות טכנולוגיה, הייטק בישראל, חדשנות ישראלית, פיתוחים טכנולוגיים ישראלים