משנה לנשיא לחדשנות וקשרי תעשייה

פרופסור ליהי צלניק-מנור
משנה לנשיא לחדשנות וקשרי תעשייה

אתר אישי

דוא”ל: evpii@technion.ac.il

 

 

 

משרד המשנה לנשיא לחדשנות וקשרי תעשייה מוקדש לפיתוח פלטפורמות לאינטראקציה בין חוקרים וסטודנטים בטכניון לבין עסקים ותעשייה בישראל ובעולם. המשימה שלנו היא להרחיב את ההשפעה וההיקף של פעילויות המחקר שמתבצעות בטכניון על ידי יצירת אפשרויות וקידום שיתופי פעולה עם התעשייה:

  • יזמות ומסחור: תמיכה בקהילת הטכניון להשקת חברות, ייעוץ משפטי, ניהול קניין רוחני, הגשת פטנטים, הסכמי רישיון, גיוס משקיעים ויזמים. פעילות זו מנוהלת על ידי T3 – Technion Technology Transfer
  • שיתופי פעולה: עם חברות ומפעלים גדולים בינלאומיים וישראלים, וכן חברות ומפעלים קטנים ובינוניים. הפעילות כוללת שותפויות אסטרטגיות, שיתופי פעולה מחקריים, העברת טכנולוגיה, נוכחות תעשייתית בקמפוס הטכניון, חוקרים בשירות התעשייה, סטודנטים בשירות התעשייה.
  • העברת ידע: השתתפות תעשייה בהשתלמויות, סדנאות, ימי עיון, פרויקטים של סטודנטים.

מטרתנו הינה הרחבת ההשפעה של הטכניון על החברה היצרנית הישראלית  כגון היי-טק, חקלאות, רפואה, מזון, פארמה, ותחבורה, תוך מיקוד על פעילות חברות ויזמות באזור חיפה והצפון. אנו שואפים להגדיל את היקף שיתופי הפעולה המחקריים עם התעשייה מתוך מחשבה על הפריה הדדית טכניון-תעשיה. נפעל למינוף יכולות הליבה של מחקר מתקדם בתחומי המדע וההנדסה בטכניון. נפעל לאפשר פעילויות יזמיות על ידי ייעול תהליכים, תמיכה כלכלית בשלבי בנית מיזמים, ויצירת הזדמנויות.