מכתב לחברי מועצות המנהלים של הרווארד, MIT ו-PENN

7 חתני פרס נובל מישראל ומארה"ב בפנייה לחברי מועצות המנהלים של הרווארד, MIT ו-PENN: "מודאגים עמוקות מהתגובות המהוססות של המוסדות למעשים אנטישמיים; מבועתים מעדויותיהן של הנשיאות שסירבו בתוקף לגנות את הקריאות לג'נוסייד"

7 חתני פרס נובל מישראל ומארה”ב, בהם גם מהטכניון : פרופ’ אהרן צ’חנובר; פרופ’ אברהם הרשקו; פרופ’ דניאל כהנמן; פרופ’ רוג’ר קורנברג; פרופ’ מייקל לויט; פרופ’ דן שכטמן ופרופ’ עדה יונת, פנו במכתב לחברי מועצות המנהלים של הרווארד, MIT ו- PENN והביעו דאגה עמוקה מהנעשה בקמפוסים ברחבי ארה”ב ומהתגובות הרפות של המוסדות למעשי הטבח.

במכתבם הם מציינים: “סובלנות להפגנות אלימות בקמפוסים שלכם, התומכות בפשעים האיומים ביותר נגד האנושות, פוגעת בשליחותכם הבסיסית כמוסדות לחינוך ולמחקר. סובלנות לתמיכה באלימות סותרת מרכיב חיוני באקלים המעודד למידה וחקירה: ביטחון נפשי”.

הם מבקשים מהמוסדות לא רק לגנות באופן מוחלט ולבצע ענישה בתגובה לפרובוקציות אנטישמיות, אלא גם לקיים פעילויות חינוכיות, סמינרים, הרצאות, קורסים וסדנאות על ביטחון נפשי ועל הקשבה לאחר בכל המחלקות והיחידות, וכן דיונים בלקחיה המוסריים של השואה.

לקריאת המכתב המלא – לחצו כאן