מרוץ הטכניון השמיני: “הזדמנות להיות ביחד”

הזוכים במרוץ: מאמן נבחרת הניווט של הטכניון ניצן יסעור ואמל חיחי, סטודנטית בפקולטה למדעי המחשב ע"ש טאוב

יותר מ-500 סטודנטים וסטודנטיות, חברי סגל אקדמי ומינהלי, בוגרים ואורחים השתתפו היום (ד’) במרוץ הטכניון השמיני שהתקיים בקמפוס. המרוץ התקיים בשיתוף פעולה בין הנהלת הטכניון, אגודת הסטודנטים ואס”א טכניון. הוא נפתח בדקה דומייה לזכר הנופלים במלחמת “חרבות ברזל” ולמען שחרורם המהיר של החטופים משבי חמאס.

הרצים בהזנקת המירוץ

הרצים בהזנקת המירוץ

את הרצים הזניקו נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון וסגנית יו”ר אס”ט אליס קלמן. נשיא הטכניון אמר כי “בחודשים האחרונים קיבלנו הוכחה ברורה לחוסננו כקהילה המחויבת לערבות הדדית, כאשר סטודנטים בהנהגת אגודת הסטודנטים שלנו, עובדים וחברי סגל נרתמו בהתנדבות למגוון עצום של פעילויות למען הקהילה והמדינה. מרוץ הטכניון הוא הזדמנות נוספת לכולנו להיות יחד כקהילה אחת. שיהיה לכולם בהצלחה.”

הרצים בהזנקת המירוץ

הרצים בהזנקת המירוץ

במקום הראשון הכללי זכה ניצן יסעור, מאמן נבחרת הניווט הספורטיבי של הטכניון ואלוף ישראל בריצות ניווט, שזכה במרוץ הטכניון גם בשנה שעברה. הוא סיים את המרוץ בזמן של 17:47:20. בקטגוריית הנשים זכתה אמל חיחי, סטודנטית לתואר ראשון בפקולטה למדעי המחשב ע”ש טאוב, בזמן של 21:27:01. חיחי, המתגוררת בחורפיש, מקדישה את קריירת הריצה שלה לזכר אביה פאיז שנהרג לפני לידתה. לפני שנים ספורות היא השתתפה לראשונה במרוץ תחרותי – וזכתה במקום הראשון. לאחר מכן היא הצטרפה לקבוצת הריצה “אדרנלין” וכיום היא רצה במסגרת מכבי חיפה.

בתום המרוץ חולקו עשרות מדליות לפי קטגוריות, ובהגרלה שנערכה בין כל המשתתפים זכה אמיתי גינסברג, סטודנט בפקולטות למדע והנדסה של חומרים ופיזיקה, שקיבל פרס של 1,000 שקל. סגנית יו”ר אס”ט אליס קלמן אמרה כי “ספורט זה משהו שמאחד את כולנו – אין לו צבע ולא מגדר – והוא גורם לכולנו להרגיש טוב.”