ברוכים הבאים!

מרובוטיקה לבישה דרך מערכות תחבורה חכמות ועד חורים שחורים - 25 חברי סגל חדשים הצטרפו לטכניון

הטכניון מברך את 25 חברות וחברי הסגל החדשים שהצטרפו לשורותיו. קבלת הפנים החגיגית לסגל האקדמי החדש התקיימה במרכז המבקרים בטכניון בהשתתפות נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון, הנהלת הטכניון, דיקני הפקולטות וחברות וחברי הסגל החדשים.

25 החוקרים, 32% מהם נשים, חלקם בוגרי הטכניון, התקבלו לפקולטות שונות ועוסקים במגוון רחב של תחומי מחקר ובהם מערכות הנדסיות תת-מימיות, אלגוריתמיקה, אי-שוויון בחינוך, מערכות תחבורה חכמות, בינה מלאכותית בבנייה, חורים שחורים, רובוטיקה שיקומית, היסטוריה של הפילוסופיה, פיתוח תרופות, רשתות עצביות, ראייה ממוחשבת והנדסת רקמות.

נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון אמר כי “אירוע קבלת הפנים לחברי הסגל החדשים הוא מהאירועים המשמחים לאורך השנה, אירוע המסמל את התחדשות הטכניון וצמיחתו. לולא תפקידי, השנה הייתי צפוי לפרוש לגמלאות ונפלא לראות את הדור הממשיך. השנה היא גם שנה מיוחדת עבור הטכניון – שנת המאה מאז פתח את שעריו. כאוניברסיטה הראשונה בישראל, הטכניון נשא על כתפיו את הקמת המדינה, את צמיחתה של התעשייה הישראלית, את ביטחון המדינה ואת האחריות לחברתה. אתם זכאים להתגאות מאוד על הצטרפותכם לשורותיו של מוסד זה ואין לנו ספק שתפעלו לא רק מתוך מקצועיות אלא גם מתוך מחויבות חברתית ואחריות לחוסנה החברתי של מדינת ישראל. אחריות זו היא מסורת טכניונית רבת שנים הכוללת גיוון, הכלה וחיים משותפים. עלו והצליחו.”

את הטקס הנחתה פרופ’ נעמה ברנר, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים, שבירכה את חברי הסגל החדשים ואמרה: “הגעתם לטכניון בתקופה מאתגרת, בימי מלחמה. זוהי תקופת משבר, חשוב שתזכרו את התפקיד שלכם ושלנו כלפי מדינת ישראל. כחברי סגל מוטלת עלינו החובה – וניתנת לנו הזכות – למלא תפקיד מנהיגותי בחברה הישראלית.”

בתמונה: נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון והמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' נעמה ברנר עם חברי הסגל החדשים

בתמונה: נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון והמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים פרופ’ נעמה ברנר עם חברי הסגל החדשים

 

אלה חברי וחברות הסגל החדשים בטכניון לשנת תשפ”ד:

פרופ’ גלעד גור מהפקולטה למתמטיקה, ד”ר נילי קרויס, ד”ר יבגני בויקו ופרופ’ מורל גרופר מהפקולטה להנדסת מכונות; ד”ר אור ליטני, ד”ר דוד וייץ, ד”ר נדב עמית וגב’ ברית יונגמן מהפקולטה למדעי המחשב ע”ש טאוב; ד”ר אלי קלר מהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים; ד”ר אורי גרין מהפקולטה לכימיה ע”ש שוליך; פרופ’ מירי ימיני מהפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה; גב’ סיגל קפלן וד”ר ליאור רובננקו מהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית; ד”ר רם אדר, ד”ר שמואל ביאלי, ד”ר איליה סבטליצקי, ד”ר עידו שוורץ וד”ר בן אוחיון מהפקולטה לפיזיקה; ד”ר לוסי סולומון ליברמן מהפקולטה להנדסה כימית ע”ש וולפסון; ד”ר גל מנדלסון מהפקולטה למדעי הנתונים וההחלטות;  ד”ר נעמה בן-דוד, ד”ר חגי מרון, ד”ר אפרת שמרון ומר פבל סידורנקו מהפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים ע”ש ויטרבי; וד”ר הדס בן איסטי מהפקולטה לרפואה ע”ש רפפורט.

 

ברוכים הבאים, ברוכות הבאות!