“הקייטנה” לסטודנטים החדשים בטכניון –

משלימים פערים מתמטיים לקראת שנת הלימודים הראשונה

היום הסתיים קורס “טרום טכניון”, או בשמו הפופולרי יותר “הקייטנה”. בקורס, שנפתח ב-17 בדצמבר, השתתפו 400 סטודנטים וסטודנטיות שיחלו בקרוב את לימודיהם בטכניון. הקורס מסייע לסטודנטים החדשים לסגור פערים בתחום המתמטי לפני פתיחת שנת הלימודים ולהגיע מוכנים לכיתה. הוא התקיים זו השנה השלישית ברציפות בעקבות הצלחתו בשנים קודמות.

הסטודנטים בהרצאה במרכז היזמות

הסטודנטים בהרצאה במרכז היזמות

 

הקורס ארך שלושה שבועות וניתן ללא תשלום לסטודנטים החדשים המעוניינים בכך. הוא שילב הכנה מתמטית עם מעטפת חברתית-חווייתית כדי להקל על הסטודנטים והסטודנטיות החדשים את ההשתלבות בלימודים בטכניון על כלל  היבטיה.

לומדים מתמטיקה

לומדים מתמטיקה

 

את משתתפי קורס ההכנה הדריכו 15 סטודנטים ותיקים בטכניון משנה ב’ ומעלה הלומדים במגוון פקולטות. המפגשים כללו שיעורי מתמטיקה, הרצאות בנושאי ניהול זמן ויזמות, היכרות עם הקמפוס על שלל המרכזים הלימודיים והחווייתיים שבו ובהם מרכז הספורט והספרייה, היכרות עם אס”ט (אגודת הסטודנטים בטכניון) ופעילותיה ופעילויות גיבוש חווייתיות.

קורס “טרום טכניון” הופעל לראשונה באוקטובר 2021, ביוזמה משותפת של לימודי הסמכה וד”ר אביב צנזור מהפקולטה למתמטיקה, מתוך הבנה שרבים מהסטודנטים והסטודנטיות המתחילים את לימודיהם בטכניון זקוקים להשלמות של יסודות המתמטיקה הנדרשים בעולם האקדמי. הניסיון שהצטבר בטכניון מלמד שהכנה טובה משפרת מאוד את ההשתלבות בלימודים ואת הישגיהם של הסטודנטים בעתיד.

הסטודנטים בספרייה

הסטודנטים בספרייה