כאלף רצים השתתפו במרוץ הטכניון החמישי

יותם פסן זכה בדירוג הכללי בתוצאה של 17:20 דקות. בקטגוריית הנשים זכתה זו השנה השלישית ברציפות כרואן חלבי, סטודנטית בפקולטה להנדסה ביו-רפואית

כאלף סטודנטים, חברי סגל, עובדים ובוגרים השתתפו במרוץ הטכניון החמישי שהתקיים היום (ד’) בקמפוס הטכניון. המרוץ, שאורכו 5 קילומטרים, נערך על ידי הנהלת הטכניון ואס”ט – אגודת הסטודנטים בטכניון. את הרצים הזניקו נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ויו”ר אס”ט אמיר דוד ניסן כהן, שאמר כי “הטכניון הוא המוסד האקדמי היחיד בארץ שמארגן בכל שנה אירוע בסדר גודל כזה.”

“קבוצות הטכניון מובילות באליפויות הספורט לסטודנטים,” אמר בוריס בייטמן, מנכ”ל אס”א טכניון. “המרוץ היה אירוע השיא בסדרת אירועי TECHNION CHALLENGE 2019, שמטרתם תחרות ספורטיבית בין הפקולטות בטכניון.”

בדירוג הכללי זכה יותם פסן בתוצאה של 17:20 דקות ובדירוג הנשים הכללי זכתה כרואן חלבי בתוצאה 19:23 דקות. חלבי, תושבת דלית אל כרמל, עומדת לסיים תואר ראשון בפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון וזו השנה השלישית ברציפות שהיא זוכה במקום הראשון במרוץ. בחודש פברואר היא הייתה לאלופת ישראל בריצת 10,000 מטרים. ועדיין, לדבריה, “כל מירוץ בטכניון, ובוודאי הזכייה, עדיין מרגשים אותי.”

הדס דבשי, מרצה לגאומטריה במכינת הטכניון, זכתה בקטגוריית נשים בגיל 60-51. זו הפעם החמישית שהיא זוכה במקום הראשון במרוץ, ולדבריה “אני רצה בדרך כלל מרחקים ארוכים, כולל מרתון, אבל מירוץ הטכניון הוא בהחלט מאמץ לא קל.”
ג’נט קובליו מהיחידה לפיתוח משאבים בטכניון זכתה בקטגוריית נשים בגיל 61+. לדבריה, “השתתפתי בכל מרוצי הטכניון אבל זאת הפעם הראשונה שאני זוכה במקום הראשון בקטגוריה שלי. זה מרוץ מאתגר עם עליה מאוד קשה, והצלחתי רק בזכות ארבעה חודשים של אימון אינטנסיבי.”

לקישור לתוצאות המרוץ לחצו כאן

מרוץ הטכניון מרוץ הטכניון מרוץ הטכניון