נפתח המחזור השני בתוכנית ההאצה האירופית בתחום המזון

נפתח המחזור השני בתוכנית ההאצה האירופית בתחום המזוןבחודש דצמבר זכתה חברת Jet-Eat, שהוכשרה באקסלרטור בטכניון, במקום הראשון באירוע הגמר של תוכנית EIT FAN 2018 החברה נבחרה מבין עשרות חברות שהתמודדו בתוכנית האירופית וזכתה ב-60 אלף יורו להמשך פיתוחה.

בעקבות ההצלחה של המחזור הראשון של התוכנית האירופית יוצא לדרך המחזור השני. התחרות פתוחה ליחידים וקבוצות שפיתחו רעיון או חברת סטארטאפ בתחומי המזון, התזונה, החקלאות וממשקיהם. זוהי תוכנית האצה לרעיונאים, ליזמים ולחברות הזנק בתחומים אלה והיא מתקיימת בישראל (בטכניון) ובחמש מדינות נוספות. בטכניון מתקיימת התוכנית בפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון יחד עם שטראוס גרופ, והמשתתפים מקבלים את המשאבים הדרושים להם כדי לקדם את הרעיון מבחינה טכנולוגית ועסקית.

בקיץ האחרון השתתפו בתוכנית בטכניון 10 חברות, ששלוש מתוכן הגיעו לשלב הגמר בצרפת: Kiinns, Natufia ו-Jet-Eat. Jet-Eat זכתה כאמור במקום הראשון על פיתוח טכנולוגיה לייצור בשר ובשר ממקור צמחי בהדפסת תלת-ממד. מייסדי החברה אשחר בן שטרית, אלכסיי טומסוב ועמית קינן מעריכים ש-Jet-Eat תוביל מהפכה דיגיטלית בעולם המזון על כל שלביו: פיתוח, ייצור והפצה.

רוצים להיות Jet-Eat הבאה? הגשת המועמדות לתוכנית פתוחה עד 13 במרץ 2019.

לפרטים נוספים ולקבלת קופון הנחה בדמי הרישום ניתן לפנות לד”ר אביטל רגב סימן-טוב avitalr@technion.ac.il