מצטערת, לא אוכל לקבל את התעודה היום, אנחנו בדיוק מתחתנים!

עידית צעירי ולאון קריינין, בוגרי הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, לא הגיעו לטקס הענקת התעודות לבוגרים הטריים של מחזור פ”ח בטכניון. אבל יש להם תירוץ טוב: חתונה. שלהם.

היות והם התחתנו אתמול, הם פיספסו את הטקס אבל את צילומי החתונה המסורתיים הם בחרו לעשות בטכניון. בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית. המקום בו הכירו והתאהבו.

עידית גדלה במושב דור והחלה ללמוד בטכניון מיד אחרי השחרור. הבחירה בתחום ההנדסה האזרחית קשורה לחלומה רב השנים: להסב בתים ובניינים סטנדרטיים לבניינים ירוקים המאופיינים בצריכת אנרגיה נמוכה.

לאון גדל בנצרת עילית, ואחרי שירות בצנחנים ועבודה בסוכנות היהודית ובפרויקט “אחריי” הוא  נרשם  לאתגר הבא שלו – לימודי הנדסת מבנים בטכניון.

כאן בטכניון הם נפגשו בפעם הראשונה. הוא היה רכז בתכנית לקידום כוח אדם טכנולוגי, במסגרתה חונכים סטודנטים בטכניון תלמידי תיכון ומחזקים אותם בלימודי פיזיקה ומתמטיקה. עידית הגיעה לראיון וכבר שם נוצר הקליק. אבל רק כעבור חצי שנה, כשנפגשו בפקולטה להנדסה אזרחית, עלו השניים על המסלול הרומנטי. בזמן שיצאו לטרק באלפים המזרחיים – “המסלול הסגול” – שלף לאון את הטבעת שהסתיר בתרמיל – ועידית השיבה בחיוב.

לאון סיים את לימודיו כבר בשנה שעברה וכיום שניהם עובדים בתחום התכנון.

תנו להם לייק והמון מזל טוב!