קרייג מנדי, המנהל הראשי של תחום מחקר ואסטרטגיה ב”מיקרוסופט”, נפגש עם חוקרי הטכניון בתחומי מדעי המחשב והנדסת חשמל

15קרייג מנדי, המנהל הראשי של תחום מחקר ואסטרטגיה בחברת “מיקרוסופט”, ביקר אתמול בטכניון ונפגש עם חוקרים בתחומי מדעי המחשב, הנדסת חשמל, ננו-טכנולוגיה, ביו-פיסיקה וביו-רפואה. נילוו אליו משה ליכטמן, סגן נשיא “מיקרוסופט” העולמית ונשיא המו”פ בישראל, יורם יעקבי, טכנולוג ראשי ומנהל מעבדות החדשנות של מרכז המו”פ של “מיקרוסופט” בישראל, וד”ר אבי מנדלסון, מנהל תחום האקדמיה במרכז המו”פ של “מיקרוסופט” בישראל.

האורחים נפגשו עם המשנה לנשיא הטכניון למחקר, פרופסור עודד שמואלי, עם דיקני הפקולטות להנדסת חשמל ומדעי המחשב ועם חוקרי הטכניון בתחומים אלה.

“מיקרוסופט רואה חשיבות רבה בקשרים ההדוקים עם האקדמיה, בישראל וברחבי העולם”, אמר ד”ר אבי מנדלסון. “בחרנו בטכניון למפגש הראשון של קרייג מנדי עם האקדמיה בארץ, הן בגלל איכותו של המחקר הנערך בו בתחומים השונים, אשר מציבים אותו כמוסד טכנולוגי מוביל בעולם, והן בגלל המספר הגדול של מובילים טכנולוגיים, במיקרוסופט ובחברות הי-טק רבות אחרות, אשר חונכו וצמחו בין כתליו”.

בתמונה: דיקן הפקולטה למדעי המחשב בטכניון, פרופסור אלי ביהם (עם הגב ובפרופיל למצלמה) מציג בפני קרייג מנדי (ממול – ראשון מימין), משה ליכטמן ויורם יעקובי, מחקרים בפקולטה שהוא עומד בראשה. לשמאלו של פרופסור ביהם – ד”ר אבי מנדלסון ופרופסור אדם שוורץ, דיקן הפקולטה להנדסת חשמל בטכניון. צילום: יוסי שרם, דוברות הטכניון