עליה של 50% בביקוש לסטודנטים ובוגרי הטכניון

31יותר מארבעים חברות גייסו אלפי עובדים ביריד תעסוקה גדול

יותר מארבעים חברות מובילות במשק הישראלי ראיינו היום אלפי סטודנטים מכל הפקולטות הנלמדות בטכניון, ביריד תעסוקה גדול. זו עליה של 50% במספר החברות המשתתפות ביריד, המתקיים פעמיים בשנה. היריד התפרס על פני 114 ביתנים בשדרה המרכזית של הקמפוס.

“אנו רואים בבירור גידול מתמשך במספר החברות המשתתפות ביריד התעסוקה בטכניון בשנים האחרונות, דבר המעיד על שיפור משמעותי במצבה של התעשייה המתקדמת בישראל ועל החשיבות שמייחסות חברות אלה לסטודנטים ולבוגרי הטכניון”, אמרה דיקנית הסטודנטים בטכניון, פרופסור מיכל גרין.

לדברי ברוריה זומר-פדידה, ראש יחידת התעסוקה בלשכת דיקן הסטודנטים, השנה נרשמה עליה חדה במספר החברות המגיעות ליריד התעסוקה בטכניון ממרכז הארץ, ירושלים ודרום הארץ. חלק מהחברות הודיעו כי בכוונתן לגייס עשרות עובדים וכי הן מעדיפות סטודנטים ובוגרי טכניון.

המקצועות המבוקשים הם מכל 18 הפקולטות הטכניוניות.

חברת “גוגל” השתתפה לראשונה ביריד בטכניון, ונציגיה אמרו כי הם מחפשים “את המוחות המבריקים ביותר שיעזרו לנו לפתח טכנולוגיות ומוצרים חדשים”. החברה התעניינה בסטודנטים ובוגרים מצטיינים של הפקולטות להנדסת חשמל ומדעי המחשב.
נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, סייר ביריד ושמע מנציגי החברות כי הם מחפשים סטודנטים מצטיינים בעיקר. הוא התרשם מהמספר הגדול של חברות הזנק שבאו השנה ליריד. “אכן, ישראל היא מדינת סטרט-אפ”, אמר.

בתמונה: נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא (שני משמאל) עם אנשי רפאל ועם דיקנית הסטודנטים, פרופסור מיכל גרין (מימין) וראש יחידת התעסוקה, ברוריה זומר-פדידה. צילום: דוברות הטכניון