מכון מיראג’-טכניון ייפתח בת”א

24ד”ר ג’ון גולוב מונה כמנכ”ל

הטכניון עומד לפתוח בתל אביב מכון חדש ובו תכנית לימודים ייחודית במינהל עסקים למנהלים. המועצה להשכלה גבוהה נתנה אור ירוק להקמתה של תוכנית לימודים בינלאומית חדשנית שתעניק תואר EMBA.

הלימודים יתקיימו ברמה בינלאומית באנגלית במכון אנדרה וקתרין מיראג’-טכניון – Global Business Development. אלה יהיו לימודים לתואר EMBA בדגש על עסקים בין-לאומיים לחברות היי-טק. מועצת המנהלים של מכון מיראג’-טכניון בחרה בד”ר ג’ון גולוב כמנכ”ל המכון. ד”ר גולוב כיהן עד כה בשורה של משרות בתעשיית ההיי-טק ובאקדמיה.

כן יוקמו במכון שלושה מרכזים בינלאומיים אשר יתמקדו בשוקי ארה”ב, אסיה ואירופה. המרכזים יובילו מחקרים אשר ייערכו על ידי האקדמאים המובילים בתחומי הכלכלה ומנהל עסקים בישראל וייזמו כנסים ופורומים אשר יסייעו למנהיגות העסקית ולמקבלי ההחלטות המדיניים להעריך מדיניות קיימת ולפתח מדיניות מסחר בינלאומית חדשה. כמו כן יערכו המרכזים הכשרות למנהלים מובילים בהיי-טק המעוניינים להרחיב את יכולות היצוא של חברותיהם ולהעצים את חדירתן לשוקי ארה”ב, אסיה ואירופה.

“אישור המועצה להשכלה גבוהה הוא צעד נוסף בהתקדמותו של הטכניון לקראת היותו לא רק ספק של כשרון הנדסי בישראל אלא גם ספק מוביל של מנהיגות והנהלה עסקית,” אמר פרופסור בועז גולני, דיקן הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון.

“קרן מיראג’ תופסת את הקמתה של תוכנית EMBA בינלאומית כצעד חיוני להצלחתה העתידית של תעשיית ההיי-טק הישראלית,” אמר פול מיראג’, נשיא ומייסד הקרן שמושבה בניופורט ביץ’, קליפורניה. “ג’ון גולוב הוא בחירה מעולה לתפקיד המנכ”ל. הוא מביא עמו תמהיל עולמי ממשי של ניסיון אקדמי ועסקי,” הוסיף מרשל קפלן, לשעבר דיקן הפקולטה למינהל ציבורי באוניברסיטת קולורדו ומנכ”ל קרן מיראג’.

“אני מודה למועצת המנהלים על ההזדמנות לתרום להקמת המכון,” אמר ד”ר גולוב. “אנו מתכננים להפוך אותו למשאב חשוב עבור תעשיית ההיי-טק הישראלית כולה.”

המכון צפוי להשיק את כיתת ה-EMBA הראשונה שלו כבר בשנת 2011.

בתמונה: ד”ר ג’ון גולוב. צילום – דוברות הטכניון