הטכניון הכריז על תחרות נושאת פרסים לשדרוג האווירה הסטודנטיאלית בקמפוס

הטכניון בצעד ראשון מסוגו:
“קמפוס תוסס” – תחרות רעיונות שיתרמו לאווירה הסטודנטיאלית

המשתתפים יתבקשו להציע קונספט חדשני לשדרוג האווירה הסטודנטיאלית בטכניון. הפרס הראשון: 15,000 ₪

בצעד ראשון מסוגו באקדמיה הישראלית, הכריז הטכניון על תחרות נושאת פרסים בשם “קמפוס תוסס” שמטרתה להביא לטכניון רעיונות לפרויקטים שיתרמו לאווירה הסטודנטיאלית בקמפוס ויעשירו אותה.

דיקנית הסטודנטים, פרופסור מיכל גרין, אמרה כי מגישי ההצעות יתבקשו להציע קונספט לשדרוג האווירה הסטודנטיאלית בקמפוס הטכניון. רעיונות לקונספט כזה, יכולים לכלול נושאים מכל תחום בחיי הטכניון, כמו למשל : מסלולי ריצה ואופניים, מוסיקה, דוכני מכירה, אמצעי תאורה, יכולת ניוד בתוך קריית הטכניון ולמעשה בכל תחום שהוא.

התחרות פתוחה לכלל הציבור. למרות שמטבע הדברים ההערכה היא שישתתפו בה לא מעט סטודנטים ובוגרי הטכניון, הרי שכל אחד – גם אנשי מקצוע בתחומים השונים – מוזמנים להשתתף.

התחרות נושאת פרסים: הפרס הראשון בתחרות יהיה בסך 15 אלף שקלים, הפרס השני – עשרת אלפים שקלים והשלישי – חמשת אלפים שקלים.

נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, אמר כי כיום אין די במערכת הסיוע והתמיכה הטובה בארץ שהטכניון מציע לסטודנטים שלו. “בצד אלפי מיטות במעונות, בריכה אולימפית, חדרי כושר, קולנוע ועשרות בתי קפה ומסעדות, כדי להביא לטכניון את הטובים ביותר, אנו חייבים להציע יותר למצוינות ולמצוינים שיבואו בשערינו”, הדגיש. “אנו רוצים שהסטודנטים שלנו יחושו שהטכניון הוא ביתם”.

פרופסור מיכל גרין הוסיפה כי תקוותה היא שיוגשו הצעות מפתיעות, בעלות אופי חדשני, שעוד לא נראו בקמפוסים בארץ. “בנוסף לפרס הכספי בתחרות, הרי שבהחלט נשקול לאמץ הצעות אטרקטיביות שיפתיעו אותנו, ופשוט ליישם את הפרויקטים שיוצעו לנו”, אמרה.