הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018

מימין לשמאל: יו"ר בוגרי הטכניון ומנכ"לית חב' כצט סיגל פירסט, דדי פרלמוטר ונשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא

מימין לשמאל: יו”ר בוגרי הטכניון ומנכ”לית חב’ כצט סיגל פירסט, דדי פרלמוטר ונשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא

יותר מ-700 בוגרי הטכניון לדורותיהם השתתפו בכנס השנתי שערך ארגון הבוגרים בפארק גני יהושע בתל אביב ביום חמישי האחרון ונהנו ממופע מרגש של הזמר עברי לידר. נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ויו”ר ארגון בוגרי הטכניון סיגל פירסט העניקו את מדליית בוגר הטכניון לדדי פרלמוטר, לשעבר סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ובוגר הפקולטה להנדסת חשמל ע”ש ויטרבי בטכניון.

המדליה, שהוענקה השנה לראשונה, ניתנה לפרלמוטר כהוקרה על הנהגתו ועל הישגיו בפיתוחים מתקדמים ביותר בארכיטקטורות המיקרו שהובילו לפריצת דרך בפיתוח מוצרי מחשוב ניידים ועל תרומתו לפיתוח ההייטק הישראלי כששימש מנהל מרכז הפיתוח באינטל חיפה ובהמשך סמנכ”ל בכיר באינטל העולמית. את הערב המיוחד הנחתה עינב גלילי והוענקו בו מלגות לסטודנטים בטכניון מקרן מלגות מיוחדת שתורמים לה בוגרי הטכניון.

 

באירוע הוצגו סיפורים של בוגרי טכניון מעוררי השראה שסיימו את הטכניון על אף הקשיים שחוו בדרך.

אחד מהם ליאב סולומוביץ, הוא בוגר הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בהצטיינות. ליאב סובל מתסמונת “אשר”  – תסמונת גנטית נדירה הגורמת להתדרדרות קשה עד אובדן יכולת הראייה והשמיעה.– בישראל יש כ-700 אנשים הסובלים ממנה. ליאב נעזר בחברים לאורך כל התואר וסיים את הטכניון בהצלחה. ליאב הוא מטפס הרים ואתלט פראולימפי: רץ מגיל 26. עוסק בריצות מהירות – 100 עד 400 מ’. היה באליפויות בחו”ל, טיפס על הקילימנג’רו (חלום ילדות שלו) ועוד. הוא רץ כשהוא מחובר ברצועת גומי למלווה שלו (סטודנט מהטכניון). חלומו הגדול להשתתף במשחקים הפרא-אולימפים בטוקיו. תוך כדי הכנס נמצא בקהל הבוגרים ספונסר אלמוני שהציע לקחת את ליאב תחת חסותו ולסייע לו להגשים את החלום. היה מרגש!

לצפייה בסיפורו של ליאב ושל בוגרי טכניון מעוררי השראה נוספים : https://www.technion-alumni.org/content/inspiring_graduates_2018

הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018 הכנס השנתי של בוגרי הטכניון 2018