נשיא הטכניון וחברי ההנהלה ביקרו ברפאל

במהלך הביקור הוצג מרכז החדשנות החדש של רפאל

בתמונה : נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא במעבדת החדשנות של רפאל קרדיט צילום : רפאל

בתמונה : נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא במעבדת החדשנות של רפאל
קרדיט צילום : רפאל

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא וחברי הנהלת הטכניון ביקרו לאחרונה ברפאל. יו”ר רפאל ד”ר עוזי לנדאו ומנכ”ל החברה מר יואב הר-אבן הציגו את פעילות החברה ותרומתה הרבה לביטחון, לכלכלה ולחברה הישראלית ולאחר מכן ניתנו סקירות של מערכות פורצות דרך כגון מערכת “שרביט קסמים”.

במסגרת זו הגיעו האורחים גם ל”תרדיון” – מרכז החדשנות החדש של רפאל שהוקם במטרה לעודד ולקדם שיתופי פעולה עם חברות וגופים טכנולוגיים. בביקורה בתרדיון קיבלה המשלחת סקירה על כיווני החדשנות והפיתוח החדשים של רפאל וזכתה להדגמה של חלק מהטכנולוגיות והיכולות המפותחות באתר על-ידי בוגרים וסטודנטים של הטכניון שעובדים ברפאל, בין השאר בתחום הבינה המלאכותית, עיבוד תמונה ואלגוריתמיקה. המבקרים קיבלו סקירה של שיתופי הפעולה הענפים בין רפאל ובין הטכניון והציעו דרכים נוספות להידוק הקשר בין שני הגופים.

יו”ר רפאל ומנכ”ל החברה הדגישו את חשיבותם של שיתוף הפעולה והסינרגיה הרבה בין רפאל לטכניון, שרבים מבוגריו עובדים בחברה. הם ציינו כי הרחבת מוקדי הידע הטכנולוגיים העתידיים יאפשרו לשני הצדדים לממש את היעדים ואת האתגרים הניצבים בפניהם, כל אחד בתחומו.

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא אמר כי בין רפאל ובין הטכניון מתקיים שיתוף פעולה רב-שנים שבזכותו הגיעו שני הגופים להישגים מדעיים וטכנולוגיים פורצי-דרך בתחומים שונים. “אנחנו גאים בפעילותנו המשותפת עם רפאל וגאים בסטודנטים ובבוגרים של הטכניון על פעילותם לשמירה על ביטחון המדינה במסגרת עבודתם ברפאל,” הדגיש הנשיא.