כ-3000 מועמדים הגיעו ליום הפתוח בטכניון

patuach2 patuach3 patuach1

כ-3000 צעירות וצעירים, הגיעו ליום הפתוח, המתקיים מידי שנה בטכניון וחושף בפניהם את מסלולי הלימוד לתואר ראשון, ב-18 הפקולטות ההנדסיות והמדעיות.

 בלב הקמפוס הוקם “מתחם הפקולטות” בו הציגו סטודנטים וחברי סגל מהפקולטות ההנדסיות והמדעיות, הפקולטה לרפואה, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים, המחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה ותכנית המצוינים של הטכניון את תכניות הלימודים ואת מסלולי הלימוד המוצעים.
בנוסף עמדו לרשות המתעניינים נציגי יחידת דיקן הסטודנטים בטכניון, האמונים על מתן סיוע לסטודנטים, מעונות, מלגות ופעילויות רווחה. אגודת הסטודנטים בטכניון העמידה דוכן מיוחד באירוע בו הציגה את מגוון פעילויות החברה, הספורט והפנאי המתקיימות בקמפוס.

 נציגי הפקולטות השונות ערכו למתעניינים סיורים בבניני הפקולטות ובמעבדות המחקר, התקיימו הרצאות מחקריות של מיטב חוקרי הטכניון, הרצאות היכרות עם הפקולטות ופגישות עם הדיקנים.

 ליאור ינאי, בן 21, מכפר סבא, התעניין בלימודים בפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון. “השילוב בין הכימיה והביולוגיה הוא שמעניין אותי,” אמר. “בדקתי גם אוניברסיטאות אחרות אבל אני רוצה ללמוד בטכניון ומקווה להתחיל כבר בשנה הבאה.”

 אור כהן, בת 24, מחיפה, התעניינה בלימודי מתמטיקה ופיזיקה. “אני חיפאית לכן הכי טבעי שאלמד בטכניון, תמיד ידעתי שזה מקום טוב ללמוד בו,” אמרה. “הרבה אנשים הגיעו ליום הפתוח, הרבה יותר משציפיתי שיהיו.”

טימה קורמילצב, בן 24, מעפולה, התעניין בלימודים בפקולטה להנדסת מכונות. “יש לי את נתוני הקבלה ללימודים בטכניון, לכן אין לי שום סיבה ללמוד במקום אחר,” אמר. “שמו של הטכניון הולך לפניו, שמעתי שהלימודים די קשים אבל זה מה שנותן אחר כך את היוקרה בלהיות בוגר של המוסד.”

 היום הפתוח מתקיים עד השעה 17:00. לרשות המתעניינים עומד לאורך כל היום מתחם הייעוץ לקראת רישום, בו ניתן ייעוץ אישי, סיוע בחישוב הסכם (סף הקבלה לטכניון המורכב מציוני הבגרות ומציון הבחינה הפסיכומטרית) ובמידת הצורך הכוונה לבחירת המסלול המתאים ביותר.

 ניר שילה, מנהל השיווק של הטכניון, אמר כי “השנה הדגיש קמפיין הפרסום ליום הפתוח את הצטיינות הטכניון בתחומי הרווחה והתמיכה בסטודנט לצד ההצטיינות האקדמית. הקמפיין היה אינטרנטי בעיקרו וכלל פרסום בפייסבוק ובאתרי אינטרנט מובילים לצעירים.”