הטכניון עם משרתי המילואים:

לקראת תקופת הבחינות נוספו התאמות שיסייעו לסטודנטים ולסטודנטיות

סמסטר חורף תשפ”ד הסתיים השבוע בטכניון, וביום חמישי תחל תקופת הבחינות. לקראת הבחינות פרסם הטכניון סדרה נוספת של התאמות לטובת הסטודנטים והסטודנטיות ששירתו ומשרתים במילואים.

ההתאמות החדשות כוללות הארכת זמן בכל הבחינות; סדנאות תמיכה מרוכזות לפני המבחנים; הסברה יזומה למשרתי המילואים, כך שלא  יצטרכו לחפש את הפתרונות בעצמם; ופתרונות חלופיים לסטודנטים שלא נבחנו בגלל שירות המילואים. בין השאר מוצע להחליף את המבחן הסטנדרטי בהערכה חלופית שפירושה עבודת בית, מבחן בית, עבודת סמינר, בחינה בעל פה ועוד. חלופה נוספת היא בחינה מותאמת, המתקיימת במועד הרגיל אך במתכונת מיוחדת המותאמת למשרתי המילואים.


הנהלת הטכניון, דיקני הפקולטות וראשי אס”ט ערכו פגישות עם סטודנטיות וסטודנטים שהשתחררו משירות מילואים ארוך ומשמעותי ולמדו עוד על האתגרים הניצבים בפניהם. הטכניון ממשיך להשקיע משאבים רבים בסיוע ובתמיכה בסטודנטים משרתי המילואים, תוך הקפדה על מתן יחס אישי ותשומת לב לכל אחד ואחת מהם, זאת על מנת לאפשר להם לסיים בהצלחה את הסמסטר תוך למידה מתמשכת ומועילה
.

בנוסף למשרתי המילואים הדגישו בהנהלת הטכניון שעל סגלי ההוראה להפנות תשומת לב מיוחדת לאוכלוסיות סטודנטים אחרות שנפגעו מהמלחמה המתמשכת – פצועים ונפגעים ומשפחותיהם, סטודנטים בשירות קבע ועוד.

אנו גאים מאוד בכל הסטודנטים והסטודנטיות משרתי המילואים,” אמרו בטכניון, “ומודים להם על ההשקעה הרבה. המחויבות שלנו כלפיכם מוחלטת ונעשה כל מה שביכולתנו כדי לסייע לכם.”

אנו מאחלים לכל הסטודנטים והסטודנטיות הצלחה בבחינות!