בוגרת ראשונה בתוכנית “הדס”

הדס בן עטייה היא הבוגרת הראשונה של תוכנית המצטיינים של הפקולטה להנדסה ביו-רפואית. התוכנית נקראת "הדס" והיא מציעה למשתתפיה תכנים עשירים, מלגות, התנסות במחקר, הנחיה אישית, פעילויות חברתיות ועוד.

הדס בן עטייה

הדס בן עטייה

הדס בן עטייה הצטרפה למסלול בשנה השנייה של התואר הראשון. לדבריה, “במבחני הקבלה לתוכנית התבקשנו ללמוד מאמר פורץ דרך בתחומי העיסוק של הנדסה ביו-רפואית. זו הייתה הפעם הראשונה שבה התנסיתי בחקר תחום חדש השונה מתוכנית הלימודים של הטכניון. זו הייתה התנסות ראשונה בקריאת מאמר בצורה ביקורתית ומחושבת ובשימוש בכלים הבסיסיים הדרושים בעולם המחקר והפרויקטים.”

במהלך הלימודים בתוכנית התנסתה הדס בפרויקטים מגוונים, תחילה במעבדתה של ד”ר לימור פרייפלד, שם התנסתה בפן המעבדתי ובפיתוח אלגוריתמים, ובהמשך במעבדתה של פרופ’ יעל יניב, בפרויקט שעסק באנליזה של אותות ביולוגים לטובת חקר הפרעות בקצב הלב. “הפרויקט איפשר לי ללמוד כלים חדשים, להתנסות בעיבוד אותות בצורה פרקטית ולממש כלים שלמדתי בקורסים עבור נתוני אמת. התוכנית כולה אפשרה לי להתנסות במחקר בתחומים שונים, לממש עקרונות שלמדתי במהלך התואר הראשון ולקדם את הידע מהתיאוריה לפרקטיקה. בתוכנית ניתנה לי ההזדמנות להתעמק בעולם עיבוד האותות הרפואיים וכך מצאתי את תחום המחקר שמעניין אותי ובו אני עוסקת כיום.”

כיום לומדת הדס לתואר שני במעבדתו של ד”ר מוטי פריימן בפקולטה להנדסה ביו-רפואית. לדבריה, “במהלך הדרך רכשתי כלים שמאפשרים לי להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרים שאני פוגשת בעבודתי כמהנדסת אלגוריתמים.”

לפרטים על התכנית – לחצו כאן