מרוץ הטכניון השביעי התקיים אתמול במזג אוויר אידיאלי

כאלף סטודנטים, עובדים, חברי סגל ואורחים השתתפו אתמול במרוץ הטכניון השביעי – ריצה של חמישה קילומטרים בתוואי התלול והמאתגר של הכביש ההיקפי בקמפוס. את הרצים הזניק נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון.

ראשון החוצים את קו הסיום, בתוצאה של 17:53 דקות, היה ניצן יסעור, אלוף ישראל בריצות ניווט, שהתחרה כאורח. מקרב רצי הטכניון קטף את המקום הראשון טל דניאל, קפטן נבחרת הריצה של הטכניון ודוקטורנט בפקולטה להנדסת חשמל ומחשבים ע”ש ויטרבי, בתוצאה 18:03 דקות. בין הנשים הגיעה ראשונה, בתוצאה של 19:26 דקות, הלן וולפסון, בוגרת הפקולטה להנדסה ביו-רפואית (תואר ראשון ושני).
שניים מהרצים שעלו על הפודיום הם מחמוד חמודה, שהתעוור בגיל 15, וד”ר קרן צנזור מהפקולטה למדעי המחשב ע”ש טאוב. השניים רצים יחד במסגרת פרויקט “קשר עין” שבמסגרתו מתאמנים רצים עיוורים ולקויי ראייה עם מלווים מתנדבים. חמודה, מנהל הקבוצה ותושב בועיינה-נוג’ידאת שבגליל התחתון, מספר כי הקבוצה כבר השתתפה במרתונים ואפילו באולטרה-מרתון. “זאת קבוצה מגוונת שמשתתפים בה נשים וגברים מכל צבע, מכל דת ומכל מקום בארץ – מגיל 18 ועד אינסוף. נשמח מאוד למתנדבים נוספים שילוו אותנו בתחרויות ובאימונים המתקיימים פעמיים בשבוע.” מיאר מוחסיין משפרעם, סטודנטית בפקולטה להנדסה ביו-רפואית ומתנדבת בפרויקט, מספרת שבפרויקט מתנדבים סטודנטים ומרצים רבים מהטכניון.