ד”ר רפי אבירם התמנה למשנה לנשיא ומנכ”ל הטכניון

בהמלצתו של סנאט הטכניון ולפי הצעתו של נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון אישר הוועד המנהל את מינויו של ד"ר רפי אבירם למשנה לנשיא ומנכ"ל הטכניון.

לד”ר אבירם ניסיון ניהולי רב והוא משמש בחמש השנים האחרונות כסגן נשיאה ומנכ”ל עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים. בשנה וחצי האחרונות הוא משמש גם יו”ר פורום המנכ”לים של ועד ראשי המכללות הציבוריות (ור”מ).

ד"ר רפי אבירם

ד”ר רפי אבירם

ד”ר אבירם השתחרר מצה”ל בדרגת אל”מ אחרי שירות ממושך בחיל השריון, בו מילא מגוון תפקידי פיקוד ומטה. הוא מילא שורה של תפקידים ובהם ראש המחלקה לביקורת יחידות צה”ל ביחידת מבקר מערכת הביטחון, סמנכ”ל ארגון ידידי צה”ל בארצות הברית (FIDF), מנהל אקזקוטיבי של מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח באוניברסיטה העברית בירושלים, סגן נשיאה ומנכ”ל מכללת עזריאלי ויו”ר פורום המנכ”לים של ור”מ.

נשיא הטכניון פרופ’ אורי סיון בירך על המינוי ואמר: “לאחר תהליך יסודי לאיתור מועמד מתאים, ובחינה של עשרות מועמדים, אני שמח לבשר על בחירתו של ד”ר רפי אבירם לתפקיד. ד”ר אבירם מביא עימו ניסיון רב בכל היבטי הניהול של מוסד אקדמי ובכלל. אין לי ספק שהוא ישתלב במהירות ויתרום מניסיונו ויכולותיו להמשך התפתחותו של הטכניון.”

“אני נרגש להצטרף למשפחת הטכניון, מוסד אקדמי מהמעלה הראשונה בארץ ובעולם”, אמר ד”ר אבירם. “אני מאמין גדול בעבודת צוות ואפעל לקידום הטכניון.”

ד”ר אבירם השלים תואר ראשון בפיזיקה ומדעי האטמוספרה באוניברסיטה העברית, EMBA במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, ודוקטורט במדעי הניהול בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת PACE בארצות הברית.