שלושה האקתונים ביום!

יום היזמות הטכניוני חוזר ב-28 באפריל ובגדול, והפעם בפורמט מקוון ובשילוב עם יום החדשנות של יורוטק

ב-28 באפריל יקיים הטכניון את t-day – אירוע כלל-טכניוני שנתי של יזמות וחדשנות. מדובר באירוע מהגדולים מסוגו באקדמיה הישראלית. סטודנטים מכל הפקולטות בטכניון מוזמנים להירשם עוד היום להאקתונים שיתקיימו באותו יום: האקתון BME-HACK בהובלת הפקולטה להנדסה ביו-רפואית; האקתון FINTECH של MALAM TEAM ובנק ירושלים; והאקתון ״הטכניון מתלבש חכם״ של החממה החברתית בטכניון.
במקביל לאירוע t-day שיתקיים בעברית ואותו יוביל t-hub מרכז היזמות והחדשנות בטכניון בשיתוף לשכת דיקן הסטודנטים, יוביל מרכז היזמות גם את אירוע יום החדשנות של “ברית האוניברסיטאות יורוטק”, בה שותף הטכניון לצד חמש מהאוניברסיטאות הטכנולוגיות המובילות באירופה. אירוע זה יתקיים בשפה האנגלית.
בית הטכניון שמח להזמין את כלל הסטודנטים, הבוגרים והסגל המינהלי והאקדמי של הטכניון, להירשם להשתתפות באירוע המשולב והמרתק. בין הפעילויות הרבות שיתקיימו ביום זה:
• הרצאת הפתיחה – “להצליח בעולם משתנה” – של פרופ’ יורם יובל
• הרצאתו של גלעד יפת, מייסד ומנכ”ל MyHeritage ובוגר הפקולטה למדעי המחשב ע”ש טאוב בטכניון, שיספר את סיפורה של החברה שהוקמה בשנת 2003 ופיתחה פלטפורמה חדשנית ליצירה של עצי משפחה, ולגילוי, שימור ושיתוף של היסטוריה משפחתית. החברה נמכרה לאחרונה בכ-600 מיליון דולר לקרן פרנסיסקו פרטנרס האמריקאית.
• אירוע פתיחת תוכנית ביזטק 2021
• הרצאה – “יצירתיות בחיים ובעבודה” – ד”ר אייל דורון
• הרצאות של מומחים מובילים בתחומי היזמות והחדשנות מאוניברסיטאות יורוטק, וכן הרצאות של המומחים המובילים בארץ בתחומי כישורי ההצלחה ופיתוח הקריירה, עם דגש חזק על תחום הכישורים הרכים.
• תחרות רעיונות לקידום חדשנות בתעשייה 4.0
• סימולטור של ראיונות עבודה וירטואליים בהובלת חברות ישראליות ובין-לאומיות מובילות, ופעילויות רבות נוספות.
יום היזמות בטכניון מהווה במה לשיתוף פעולה הדוק בין t-hub מרכז היזמות והחדשנות בטכניון, לשכת דיקן הסטודנטים, אס”ט, Technion DRIVE Accelerator וארגון בוגרי הטכניון.
לתוכנית המלאה ולהרשמה לכל הפעילויות: