הטכניון מברך את מקבלי התואר עמית כבוד לשנת 2019

הטכניון העניק אתמול תוארי עמית כבוד לד”ר גדעון שטיין, מרלין ויוג’ין שפירו, פרופ’ ד”ר תומס שפר, לינדה קובן, מיטשל ג’וליס ושרה ארנסון.
“התכנסנו כאן כדי להוקיר שבעה גברים ונשים אהובים ולהעניק להם תוארי עמית כבוד.” אמר נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא בטקס הענקת תוארי עמית כבוד לשנת 2019 שהתקיים אתמול בטכניון. “שרה ארנסון, עם בעלה המנוח אבי, היו חברים מסורים במשפחת הטכניון. הם סייעו לטכניון לשמר את מורשת הסביבה הבנויה; ד”ר גדעון שטיין, בוגר יוצא דופן של הפקולטה להנדסת חשמל, שמילא תפקיד מרכזי בייסוד חברת מובילאיי; מיטשל ג’וליס מלוס אנג’לס ולינדה קובן מדטרויט, המייצגים את המנהיגות העולה של אגודת ידידי הטכניון בארצות הברית. בהתלהבותם המידבקת הם השיבו לתחייה את התמיכה בטכניון בקהילותיהם; מרלן ויוג’ין שפירו מפיניקס מייצגים את ידידי הטכניון המעורבים בחיי הטכניון במשך עשרות שנים. הם גילו מנהיגות פעילה בכל הרמות של אגודת ידידי הטכניון בארצות הברית; וד”ר תומס שפר מאוניברסיטת לייבניץ בהנובר, יו”ר אגודת ידידי הטכניון בגרמניה, הוא שגריר של הטכניון ומדינת ישראל בגרמניה, מילא תפקיד מרכזי בשיתוף הפעולה הגרמני-ישראלי בתחום המחקר.”
התארים הוענקו לאנשים הבאים:

מקבלי תואר עמית כבוד לשנת 2019. מימין לשמאל : ד"ר גדעון שטיין, מרלין ויוג'ין שפירו, פרופ' ד"ר תומס שפר, לינדה קובן, מיטשל ג'וליס ושרה ארנסון

מקבלי תואר עמית כבוד לשנת 2019. מימין לשמאל : ד”ר גדעון שטיין, מרלין ויוג’ין שפירו, פרופ’ ד”ר תומס שפר, לינדה קובן, מיטשל ג’וליס ושרה ארנסון. צילום: רמי שלוש, דוברות הטכניון

שרה ארנסון

בהוקרה על מחויבותה הבלתי מסויגת למדינת ישראל, על פעילותה הפילנתרופית ועל תרומתו העצומה של בעלה המנוח לסביבה הבנויה בישראל; בהערצה על מחקריה על ציוויליזציות ימיות עתיקות והשפעתן על הציוויליזציה המודרנית ועל נחישותה בהטמעת האספקט התיעודי שלהן; ובהכרת טובה על תמיכתה הנדיבה במרכז אבי ושרה ארנסון לחקר המורשת הבנויה בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ושרה ארנסון

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ושרה ארנסון

מיטשל ג’וליס

בהוקרה על מסירותו העמוקה לטכניון ולמדינת ישראל; בהערכה על תמיכתו הבלתי נלאית בקהילות יהודיות בכל הרבדים; ברחשי תודה על השקעתו העצומה במכון טכניון-קורנל ע”ש ג’ייקובס ובהכרת טובה על מאמציו האלטרואיסטיים לקידום פעילות ה-ATS ולקידום הטכניון לטובתן של מדינת ישראל והאנושות כולה.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ומיטשל ג'וליס

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ומיטשל ג’וליס

לינדה קובן

בהוקרה על מנהיגותה הפעילה והבלתי נלאית ב-ATS ברמה המקומית והארצית כאחת; ברחשי תודה על הובלתו של מהלך עתיר מעוף שחידש את התמיכה בטכניון בקהילת דטרויט; בהערכה על מחויבותו הסוחפת לטכניון ולמדינת ישראל;  ובהכרת טובה על תרומתה המתמשכת לקהילתה.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ולינדה קובן

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ולינדה קובן

ד”ר גדעון שטיין

בהוקרה על חדשנותו הטכנולוגית המשפרת את בטיחות הנסיעה ועל תרומתו העצומה לפיתוח טכנולוגיות בטיחות מבוססות ראייה ממוחשבת, שעליהן מושתתות מערכות סיוע מתקדמות לנהג; בהערצה על מחקריו החיוניים בתחום הראייה הממוחשבת ועל החותם שהטביע בתכן מתקדם של כלי רכב אוטונומיים; וברחשי תודה על תרומותיו הנדיבות לטכניון כבוגר התומך באוניברסיטת האם שלו.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא וד"ר גדעון שטיין

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא וד”ר גדעון שטיין

יוג’ין ומרלין שפירו

בהערצה רבה על עשורים של מסירות בלתי נלאית לטכניון ולמדינת ישראל; בהוקרה על מנהיגותם הפעילה בכל הרבדים של ה-ATS, לרבות כחברים בקורטוריון; וברחשי תודה על פעילותם הנמרצת והנלהבת להגדלת מעגל התומכים של הטכניון.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא יחד עם מרלין ויוג'ין שפירו

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא יחד עם מרלין ויוג’ין שפירו

פרופ’ ד”ר תומס שפר

בהוקרה על היותו שגריר של רצון טוב בגרמניה עבור ישראל והמדע הישראלי, על תמיכתו בסטודנטים ישראליים במדעי החיים ועל הרחבתם של שיתופי הפעולה בין חוקרים ישראלים וגרמנים; ברחשי תודה על כל אלה ועל תרומתו לקידומם של הקשרים האקדמיים בין גרמניה לישראל ועל מעורבותו רבת השנים באגודת ידידי הטכניון בגרמניה.

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא ופרופ' ד"ר תומס שפר

נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא ופרופ’ ד”ר תומס שפר