כנס חשיפה לספקים

ביום שלישי, 20 במרץ, יקיים הטכניון לראשונה כנס חשיפה מיוחד לספקים, עם משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות ‘מעוף’, הכנס מיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לפעול כספקים של הטכניון – חברות טכנולוגיה, הנדסה, תשתיות, יועצים ונותני שירותים. בכנס ישתתפו בכירים מהטכניון וממעוף לעסקים, שידונו בדרכי העבודה של הטכניון מול ספקים ויסבירו כיצד להגיש מועמדות למכרז ומהן דרישות הסף של הטכניון זאת בהתאם להתקשרויות המבוצעות על פי תקנות המכרזים, החלות על מוסדות להשכלה גבוהה.

הכנס נועד להרחיב את מאגר הספקים של הטכניון ואת פוטנציאל המשתתפים במכרזי הטכניון. זאת מתוך תפיסה שהטכניון, שתרם רבות לקידום התעשייה בישראל באמצעות בוגריו ובשיתופי פעולה בין חוקריו לתעשיות השונות, יכול לקדם את התעשייה גם באמצעות שיתופי פעולה בתחום הרכש.

רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה: “אנו מברכים על שיתוף הפעולה שנרקם עם הטכניון לטובת קידום העסקים והתעשייה במסגרת התכנית לחיזוק הצפון. הסוכנות לעסקים רואה חשיבות רבה בעידוד רכש מעסקים קטנים ובינוניים על ידי מוסדות עוגן, במטרה להרחיב את ההזדמנויות העסקיות של מפעלים וחברות, בעיקר באזורים פריפריאליים. בשנה הקרובה בכוונתנו להרחיב את התכנית לעידוד רכש המופעלת על ידי מעוף- מערך השטח של הסוכנות. הכנס יהווה קפיצת מדרגה, הן לבעלי העסקים והן לטכניון, שייהנה מספקים חדשים ואיכותיים. אנו בטוחים, כי שיתוף הפעולה בין העסקים הקטנים והבינוניים לבין הטכניון יניב תוצאות חיוביות לכל הצדדים ויתמוך בקידום הכלכלה בצפון”.

 

תמר שמחי, מנכ”לית מעוף מישור החוף והגליל המערבי: “אנו שמחים על הצטרפות חברות ומוסדות נוספים לפרויקט של מעוף לעידוד רכש מעסקים קטנים ובינוניים. במקביל לפתיחת הדלתות של חברות העוגן בפני העסקים, אנו מלווים את העסקים בתהליכי ההגשה למכרזים וכן בייעוץ במגוון תחומים, לרבות תקינה ותפעול, בכדי שיוכלו לעמוד בדרישות הסף של החברות, במטרה להגדיל את ההזדמנויות ואת הרווחיות של העסקים הקטנים והבינוניים”.

לתכנית הכנס לחצו כאן

הכנס יתקיים ביום שלישי, 20 במרץ, בשעות 09:00-12:00

ההשתתפות ללא תשלום. בניין דן קאהן, אודיטוריום 6 ע”ש ראווט.