הצלחה לכנס חשיפה לספקים שקיים הטכניון

בשיתוף עם משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף

בצילום מימין לשמאל- רותם לייבוביץ מנהלת שיווק מעוף, תמי ברויר ראש יחידת מכרזים ולוגיסטיקה בטכניון, ליאורה ברק סמנכ״לית פיתוח אזורי במעוף, גיל קרן ראש אגף רכש ומנהל בטכניון, ארז אייזנר ראש אגף בינוי ותחזוקה בטכניון ומתניהו אנגלמן משנה לנשיא ומנכ״ל הטכניון

בצילום מימין לשמאל- רותם לייבוביץ מנהלת שיווק מעוף, תמי ברויר ראש יחידת מכרזים ולוגיסטיקה בטכניון, ליאורה ברק סמנכ״לית פיתוח אזורי במעוף, גיל קרן ראש אגף רכש ומנהל בטכניון, ארז אייזנר ראש אגף בינוי ותחזוקה בטכניון ומתניהו אנגלמן משנה לנשיא ומנכ״ל הטכניון. צילום – מעוף

האירוע נועד לעודד בעלי עסקים קטנים ובינוניים להצטרף למערך הספקים של הטכניון

לכנס חשיפה לספקים נרשמה הצלחה גדולה, אליו הגיעו בעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לפעול כספקים של הטכניון ביניהם- חברות טכנולוגיה, הנדסה, תשתיות, יועצים ונותני שירותים. בכנס השתתפו בכירים מהטכניון וממעוף לעסקים, שדנו בדרכי העבודה של הטכניון מול ספקים והסבירו כיצד להגיש מועמדות למכרז ומהן דרישות הסף של הטכניון זאת בהתאם להתקשרויות המבוצעות על פי תקנות המכרזים, החלות על מוסדות להשכלה גבוהה.

 

הכנס ירחיב את מאגר הספקים של הטכניון ואת פוטנציאל המשתתפים במכרזי הטכניון. זאת מתוך תפיסה שהטכניון, שתרם רבות לקידום התעשייה בישראל באמצעות בוגריו ובשיתופי פעולה בין חוקריו לתעשיות השונות, יכול לקדם את התעשייה גם באמצעות שיתופי פעולה בתחום הרכש.

במקביל לפתיחת הדלתות של חברות העוגן בפני העסקים, צוותי מעוף ילוו את העסקים בתהליכי ההגשה למכרזים וכן בייעוץ במגוון תחומים, לרבות תקינה ותפעול, בכדי שיוכלו לעמוד בדרישות הסף של המכרזים.

 

לאורך השנה תרחיב הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים את התכנית לעידוד רכש המופעלת על ידי מעוף- מערך השטח של הסוכנות מול חברות ומוסדות נוספים, במטרה לפתח את כלכלת הצפון.