הטכניון המוסד האקדמי המוביל בעולם בהקניית כישורים דיגיטליים לבוגריו

כך עולה מסקר שפורסם לאחרונה ב-Times Higher Education

הטכניון הוא המוסד המוביל בעולם בהקניית כישורים דיגיטליים לבוגריו ובהכשרתם למהפכה הדיגיטלית. כך עולה מסקר עולמי שפורסם לאחרונה ב-Times Higher Education. בסקר שערך המגזין נשאלו נציגי חברות מובילות בעולם לגבי הכישורים הנדרשים מבוגרי מוסדות אקדמיים, שיאפשרו להם להסתגל היטב למהפכה הדיגיטלית ולשוק העבודה של ימינו. הטכניון דורג, כאמור, במקום הראשון ברשימת המוסדות האקדמיים המקנים לבוגריהם את הכישורים הדיגיטליים הטובים ביותר. במקום השני בדירוג זה דורג הקולג’ האוניברסיטאי של לונדון (UCL) ובמקום השלישי המכון הקוריאני למדע וטכנולוגיה (KAIST). הנציגה האמריקאית היחידה בין 10 המובילות בדירוג זה היא MIT, שדורגה במקום ה-6.

“זו תעודת כבוד לטכניון,” אמר נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא בעקבות פרסום המדד. “בשנים האחרונות הטכניון שם דגש על הכשרת הסטודנטים לצרכיה המשתנים של המהפכה הדיגיטלית. כתוצאה מכך מתרחב המחקר הבין-תחומי בטכניון ומתקדם בצעדי ענק, בתהליך לשילוב בין מדעי החיים וההנדסה. כמו כן, מיושמות טכנולוגיות למידה מתקדמות הכוללות הנהגת קורסי MOOCS – קורסים פתוחים מקוונים מרובי משתתפים בשפות שונות, ופיתוח גישת “הכיתה ההפוכה”, השמה דגש רב על לימוד עצמי של הסטודנטים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובהן טכנולוגיות ויזואליות ומציאות רבודה. בנוסף, חיזוק מעמדו הגלובלי של הטכניון, הבא לידי ביטוי בהקמתן של שלוחות הטכניון בניו יורק ובסין ובשיתופי פעולה אסטרטגיים עם אוניברסיטאות מובילות בעולם, מסייע לנו להיות קשובים לצרכי התעשייה המשתנים ברחבי העולם.”
מפרסמי הסקר מציינים כי מוסדות אקדמיים ברחבי העולם נמדדים יותר ויותר על סמך המסוגלות התעסוקתית שהם מספקים לבוגריהם, ובמקומות מסוימים בעולם מקושרת התמיכה הממשלתית במוסד מסויים בהצלחת בוגריו בשוק העבודה.

Times Higher Education

גרף המציג את הטכניון בראש דירוג האוניברסיטאות המקנות כישורים דיגטליים לבוגריהן.

גרף המציג את הטכניון בראש דירוג האוניברסיטאות המקנות כישורים דיגטליים לבוגריהן.