מגדירים מצוינות בטכניון

יותר מ-5,000 צעירות וצעירים הגיעו בשבוע שעבר ליום הפתוח בטכניון. ביום זה, המתקיים בטכניון בכל שנה, נחשפים בפני המתעניינים מסלולי הלימוד לתואר ראשון ב-18 הפקולטות הפועלות בטכניון: הפקולטות ההנדסיות והמדעיות, הפקולטה לרפואה, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים והפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, וכן תוכנית המצוינים של הטכניון.

ב”מתחם הפקולטות” שהוקם בלב הקמפוס הציגו סטודנטים וחברי סגל את תכניות הלימוד ואת מסלולי הלימוד המוצעים. בבנייני הפקולטות ובמעבדות המחקר ברחבי הטכניון התקיימו סיורים, פגישות עם הדיקנים, הרצאות היכרות והרצאות מדעיות של מיטב חוקרי הטכניון. בנוסף עמדו לרשות המתעניינים נציגי יחידת דיקן הסטודנטים בטכניון, האמונים על מתן סיוע לסטודנטים, מעונות, מלגות ופעילויות רווחה. אגודת הסטודנטים בטכניון העמידה דוכן מיוחד ובו הציגה את פעילויות החברה, הספורט והפנאי המתקיימות בקמפוס.

אריקה לנג בת 23 מאור עקיבא רוצה ללמוד רק בפקולטה להנדסה ביורפואית. “חיפשתי המון זמן מקצוע,” היא מספרת, “ומישהו שאני מכירה המליץ לי על ביורפואה ומאז אני סגורה רק על זה. תמיד נמשכתי לתחומי המדעים וכעת השילוב עם לימוד על גוף האדם הסתדר לי טוב. היום הפתוח היה מצוין. שמעתי הרצאה בפקולטה שהסבירה על המסלולים השונים, וזה מאוד עזר לי להבין מה לומדים.”

רוזאן עראודה מכפר מרר רוצה ללמוד הנדסת מכונות. לדבריה, “הלכתי למפגש והיה מאוד מעניין – למדתי הרבה דברים חדשים. אני מתחברת יותר לנושאים ההנדסיים ואוהבת ללמוד פיזיקה.” חברתה לאנה שחאדה, שבאה איתה, רוצה ללמוד הנדסה ביורפואית. שתי הצעירות בנות ה-19 הן בוגרות של התכנית הקדם אקדמית “ניצני הטכניון”.

היום הפתוח התקיים עד השעה 16:00. לרשות המתעניינים עמד לאורך כל היום מתחם הייעוץ לקראת רישום, בו ניתן ייעוץ אישי, סיוע בחישוב ציון הסכם (סף הקבלה לטכניון, המורכב מציוני הבגרות ומציון הבחינה הפסיכומטרית), ובמידת הצורך הכוונה לבחירת המסלול המתאים ביותר.

תמונות מהיום פתוח:

תמונות מהיום פתוח

תמונות מהיום פתוח

תמונות מהיום פתוח

תמונות מהיום פתוח

תמונות מהיום פתוח

תמונות מהיום פתוח