תכנית “מבטים” לבוגרי הטכניון מתרחבת לתואר שני

התוכנית, המתקיימת בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון, מציעה מעכשיו גם תואר שני ותעודת הוראה עם מלגת שכר לימוד מלאה

הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון שמחה לבשר על פתיחת מסלול לימודים יוקרתי חדש לבוגרי הטכניון: תואר שני ותעודת הוראה עם מלגת שכר לימוד מלאה.

לאור הצלחת תכנית מבטים, במסגרתה זכו מאות בוגרי טכניון למלגת שכר לימוד מלאה לתואר ראשון נוסף בהוראת המדעים, המתמטיקה וההנדסה, מציע הטכניון תכנית חדשה ומשודרגת לבוגריו המצטיינים.

בוגרים ובוגרות של הטכניון מכל הפקולטות, שסיימו תואר ראשון בממוצע ציונים 80 ומעלה או תואר מתקדם (שני או שלישי), מוזמנים להגיש מועמדותם לתוכנית מבטים לתואר שני, הכוללת תעודת הוראה לבתי-ספר על-יסודיים (כיתות ז’-י”ב) בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון עם מלגת שכר לימוד מלאה.

התוכנית היא הזדמנות להתפתחות אישית ומקצועית, להרחבת אפשרויות התעסוקה, להתנסות במחקר ולצבירת ניסיון בפרויקטים חינוכיים במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית (לדוגמה, מוזיאוני מדע). הכישורים שתרכשו בלימודי התואר יתרמו לעבודתכם בכל מקום ותחום בו תבחרו לעסוק – במערכת החינוך, באקדמיה, בתעשייה ובמגזר הציבורי.

התואר כולל תעודת הוראה לחטיבות ביניים, לתיכונים ולמכללות לטכנאים והנדסאים. תואר שני הוא תנאי של משרד החינוך להוראה ולהגשה לבגרות בכיתות י”א-י”ב וכן לתכנית ניהול בתי ספר של משרד החינוך. פרישת הלימודים על פני חמישה-שישה סמסטרים מאפשרת שילוב לימודים ועבודה.

מסלולי לימודים אפשריים לתואר שני ותעודת הוראה: תואר שני ללא תזה (60 נקודות), תואר שני עם עבודת גמר (44 נקודות) ותואר שני עם תזה מחקרית (36 נקודות). תתכן דרישה להשלמות בתחום התוכן בהתאם לרקע האקדמי.

הטכניון מעניק מלגת שכר לימוד מלאה (פטור משכר לימוד) למספר מוגבל של סטודנטים מצטיינים בשנת הלימודים הבאה (תשע”ז). מלגות נוספות יוצעו למועמדים המתאימים.


 

הגשת מועמדות לתכנית ולמלגת שכר לימוד

הגשת מועמדות למלגת שכר לימוד פתוחה עד 31 במאי 2016.

יש להגיש קורות חיים מעודכנים ורצוי גם גיליונות ציונים מתארים קודמים למזכירת תארים מתקדמים, הגב’ שקמה כלפון Shikma@technion.ac.il.

לפרטים נוספים נא לפנות לדיקנית הפקולטה פרופ’ יהודית דורי edudean@technion.ac.il  או למזכירת תארים מתקדמים.