ראש העיר חיפה והנהלת העירייה ביקרו בטכניון

נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא (מימין) וראש עריית חיפה, יונה יהב

נשיא הטכניון, פרופ’ פרץ לביא (מימין) וראש עריית חיפה, יונה יהב

haifa3

ראש העיר יונה יהב והנהלת עיריית חיפה סיירו בשבוע שעבר בטכניון ונפגשו עם נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, המשנה לנשיא ומנכ”ל הטכניון מתניהו אנגלמן וסגן הנשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים בועז גולני. משלחת בכירי העירייה כללה את סגנית ומ”מ רה”ע חדוה אלמוג, מנכ”ל העירייה שמואל גנץ, מהנדס העיר אריאל וטרמן, סמנכ”ל משאבי אנוש וארגון אילן שדות, גזבר העירייה ג’אקי ואקים, מזכיר העיר ברכה סלע ומנהלי אגפי התפעול, חינוך, רווחה, תיאום אסטרטגי ומחשוב. בנוסף, הם נפגשו עם יו”ר אגודת הסטודנטים דני מגנר וסגנו אלון כהן-נזין ושמעו מהם סקירה על פרויקטים המשותפים לאגודת הסטודנטים בטכניון עם עיריית חיפה. רונית זוננפלד, ראש מדור הדרכה באגף משאבי אנוש בטכניון הציגה לאורחים את הפרויקטים ההתנדבותיים של עובדי הטכניון בעיר, בהם התנדבות עובדי הטכניון במועדוניות לילדים בנווה שאנן ועוד.

בסיום, ביקרו חברי המשלחת ביחידה לנוער שוחר מדע וטכנולוגיה במרכז לחינוך קדם אקדמי ובמעבדת הוויזואליזציה של הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים. מעבדת הוויזואליזציה, היא מעבדת מחקר והוראה, המאפשרת “כניסה” וירטואלית תלת-מימדית אל תוך הדמיות (מודלים) של בניינים, ערים ואתרים נופיים, בין אם הם קיימים במציאות או שהם עדיין בגדר תכנון עתידי. המעבדה מאפשרת לחוקרים ולסטודנטים “טיול” וירטואלי בסביבה המוצגת.

בסוף הביקור אמר ראש העיר חיפה יונה יהב כי “עיריית חיפה תעודד כל ממשק או מיזם שבו ניתן יהיה לשלב את העיר ותושביה עם המחקרים היישומיים המתבצעים בטכניון. המוסדות האקדמיים בחיפה בכלל והטכניון בפרט, הם מנדבכים החשובים ביותר עליהם נבנית העיר.”