מעמד חבר כבוד באגודת הסטודנטים בטכניון הוענק לנשיא הטכניון ולסמנכ”ל התפעול של הטכניון

נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא, וסמנכ"ל התפעול, גב' זהבה לניאדו עם יו"ר אס"ט, דני מגנר, במעמד הענקת התעודות. צילום: גיא שפיר.

נשיא הטכניון, פרופ’ פרץ לביא, וסמנכ”ל התפעול, גב’ זהבה לניאדו עם יו”ר אס”ט, דני מגנר, במעמד הענקת התעודות. צילום: גיא שפיר.

לקראת חג הפסח הוענק מעמד “חבר כבוד באגודת הסטודנטים בטכניון” לנשיא הטכניון, פרופ’ פרץ לביא, ולסמנכ”ל התפעול, גב’ זהבה לניאדו. המעמד הייחודי מוענק לבודדים לאורך השנים, וזהו אות הוקרה על שנים של שיתוף פעולה פורה ותמיכה בסטודנטים בטכניון במגוון תחומים.

תעודות “חבר כבוד” באגודת הסטודנטים בטכניון )אס”ט( הוענקו לנשיא הטכניון, פרופ’ פרץ לביא, ולסמנכ”ל התפעול, גב’ זהבה לניאדו מעט לפני חג הפסח. המעמד המכובד והייחודי ניתן בעקבות שנים של תמיכה בציבור
הסטודנטים בטכניון. שיתוף הפעולה כולל קידום רפורמות בתחום ההוראה, סיוע ותמיכה בפעילויות תרבות, קידום סוגיות רווחה, הרחבה ושדרוג מעונות הסטודנטים, קידום הספורט, ועוד.

תעודות חבר כבוד באס”ט ניתנות לבודדים שגילו תמיכה ייחודית בסטודנטים, ובהם גם בעלי תפקידים בהנהלת הטכניון במעמד סיום תפקידם, שקידמו במהלך תפקידם יוזמות פרו-סטודנטיאליות. ואמנם, מעמד ההענקה הנוכחי ייחודי בכך שמוענקות התעודות עוד במהלך הקדנציה של נשיא הטכניון וסמנכ”ל התפעול, כאות הוקרה לתרומתם הרבה לקידום רווחת הסטודנטים בטכניון.

תעודות “חבר כבוד” הוענקו לפרופ’ לביא וגב’ לניאדו במסגרת ערב נציגים של אס”ט. במסגרת האירוע, פרופ’ לביא קיים שיח עם נציגי הסטודנטים וענה על שאלות של סטודנטים בנושאים מגוונים כגון יישום רפורמות אקדמיות בתחום עומס הלימודים, שדרוג תשתיות מעונות הסטודנטים, קידום תשתיות רווחה בקמפוס ועוד.

בנימוקי הענקת התואר כתב דני מגנר, יו”ר אגודת הסטודנטים בטכניון: “פרופ’ לביא הוא לא רק שותפם הנאמן של הסטודנטים באשר הם סטודנטים, אלא גם מנהיג אמיץ שהודה בריש גלי שעל הטכניון לפעול לשיפור היחס לסטודנטים וקידם שורת מהלכים לקידום הנושא. גב’ לניאדו היא האמא שלנו בקמפוס, ואצלה הסטודנטים תמיד במקום ה- 1 ; ללא תמיכתה, רוב פעילויותיה של אס”ט לא היו יכולות להתקיים.”
עוד הוסיף דני מגנר: “אנו שמחים לכבד את פרופ’ לביא וגב’ לניאדו באות הכבוד הגבוה ביותר שאנו יכולים להעניק, ומבקשים מהם להמשיך לקדם את הסטודנטים ולהגן על מעמדה של אס”ט. גם, כעת, תוכלו להיכנס למסיבות של אס”ט ולפסטיבל הסטודנט במחיר מוזל!”