קבלו את מצטייני הנשיא לסמסטר אביב תשע”ד

nas2

308 סטודנטים קיבלו בטקס חגיגי שהתקיים השבוע באולם צ’רצ’יל בטכניון, תעודות הצטיינות מנשיא הטכניון פרופסור פרץ לביא.

“בשנים האחרונות הפך הטכניון לשם נרדף למצוינות”, אמר לסטודנטים הנרגשים ולבני משפחותיהם, פרופסור לביא. “מצוינות אישית של חוקריו ומצוינות אישית של בוגריו, המצעידים את ישראל קדימה בזכות תרומה ומנהיגות יוצאי דופן בתחומי הכלכלה, החברה ובטחון המדינה. האתגר הגדול העומד בפנינו הוא כיצד להמשיך ולשמור על המצוינות ולהנחיל אותה גם לדורות הבאים.”

“בשבוע שעבר קיימנו יריד תעסוקה בטכניון”, הוסיף פרופסור לביא, “המסר של נציגי כל אחת מארבעים החברות שנטלו חלק ביריד היה כמעט זהה לחלוטין: “אנו מחפשים סטודנטים ובוגרי טכניון, עם קדימות למצטיינים שביניהם”. החברות המובילות במשק הישראלי, מחפשות אתכן ואתכם – סטודנטים מצטייני הנשיא.”
מספר הסטודנטים המצטיינים הגבוה ביותר – 70 במספר, הגיע מהפקולטה להנדסת חשמל. הסטודנט בעל הממוצע הגבוה ביותר – 99.9, לומד בפקולטה למדעי המחשב במסלול כפול למדעי המחשב ופיסיקה, ועושה בנוסף גם תואר במתמטיקה.

“אתם תובילו את התעשייה הישראלית בעתיד,” אמר למצטיינים גל הבר, בוגר הפקולטה למדעי המחשב בטכניון ומנכ”ל חברת פלוס 500 אשר תרמה מלגות לסטודנטים המצטיינים. “על מערכת החינוך בישראל לשלב לימודי טכנולוגיה כחלק מלימודי הליבה, כבר מבית הספר היסודי.”

את תעודות ההצטיינות העניקו לסטודנטים הנרגשים נשיא הטכניון פרופסור פרץ לביא, דיקן הסטודנטים פרופסור מוריס אייזן, סגנית דיקן לימודי הסמכה פרופסור סימה ירון, סגן יו”ר אגודת הסטודנטים אלון כהן נזנין ודיקני הפקולטות בהן הם לומדים.