תחרות עיצוב כרזה לקראת הגעת אוניברסיטת החלל הבין-לאומית לטכניון

בקיץ 2016 תגיע לישראל אוניברסיטת החלל הבין-לאומית, הנחשבת למוסד המוביל והמתקדם בעולם ללימודי חלל. לרגל הגעתו של המוסד הנודד מדי שנה בין ערי העולם ולקראת שבוע החלל שיתקיים בסוף ינואר, מכריזים סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכניון על תחרות לעיצוב הכרזה הרשמית לתכנית הלימודים של האוניברסיטה בישראל. הזוכה יזכה בעט עיצוב דיגיטלית מתקדמת והכרזה שעיצב תייצג את אוניברסיטת החלל הבין-לאומית בישראל, תופץ בקהיליית החלל בארץ ובעולם ותשמש לקידום האוניברסיטה בישראל ולעידוד הרישום אליה.

הגשות לתחרות יעשו באמצעות אפליקציה מיוחדת בדף הפייסבוק של סוכנות החלל הישראלית, שאליה מוזמנים המשתתפים להעלות את הכרזות שיעצבו. מעצב/ת הכרזה שתוכרז כזוכה על ידי צוות השופטים, יזכה בעט עיצוב דיגיטלי מסוג – Wacom Intuos Pro Medium.כרזות נוספות אשר יועלו על ידי הגולשים לאפליקציה, יוצגו במשך תקופת התחרות בגלריה מיוחדת באפליקציה. במהלך תקופה זו יוכל ציבור הגולשים לבחור בכרזה “חביבת הקהל” באמצעות כפתור ה”לייק” שנמצא מתחת לכל תמונה. הכרזה שתזכה במספר ה”לייקים” הגבוה ביותר תזכה את בעליה במצלמת “גו-פרו”.

באתר משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל ניתן למצוא הנחיות מדויקות ודגשים לעיצוב הכרזה. התחרות תתנהל במשך החודש וחצי הקרוב וההכרזה על המנצח תתקיים בכנס החלל הבין-לאומי על שם אילן רמון ז”ל שייערך בינואר הקרוב.

אוניברסיטת החלל הבין-לאומית מרכזת אליה מדי שנה את מנהיגי החלל העתידיים מכ-40 מדינות. בתכנית הלימודים בת תשעה שבועות לוקחים חלק המדען הראשי של נאס”א, נציגי סוכנות החלל האירופאית, אסטרונאוטים ומומחי אקדמיה אשר יחד יוצרים את רשת שיתופי הפעולה העתידיים בחלל. באוניברסיטת החלל לומדים המשתתפים כל מה שצריך לדעת על החיים בחלל –  מדעי החלל, ניהול ועסקים בחלל, חוק ומשפט בחלל, הנדסת חלל, יישומי חלל לאנושות ועוד. מדי שנה שולחת סוכנות החלל הישראלית מספר נציגים ישראליים להשתתף בתכנית הלימודים היוקרתית כאשר שיאה של ההשתתפות הישראלית תגיע לשיא עם אירוח האוניברסיטה במכון אשר בטכניון בקיץ 2016.

התחרות תיסגר ב-17 בינואר

אפליקציית התחרות בעמוד סוכנות החלל הישראלית בפייסבוק: http://bra.sc/Hlo

הנחיות וחומרים לעיצוב הכרזות: http://bit.ly/1uMGiDR