מייסד קוואלקום קיבל את מדלית הטכניון

61ד”ר ארווין ג’ייקובס קיבל את ההוקרה החשובה ביותר שהמוסד מעניק באירוע לכבוד 20 שנות פעילות קוואלקום בישראל

ד”ר ארווין ג’ייקובס, מייסד חברת קוואלקום, קיבל אמש את מדלית הטכניון, אות ההוקרה הגבוה ביותר של הטכניון, הניתן רק פעם בשלוש עד חמש שנים. הוא קיבל את המדליה באירוע חגיגי שנערך בחיפה לציון 20 שנות פעילות קוואלקום בישראל, בנוכחות כ-500 עובדי החברה.

נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, סיפר על הידידות האמיצה וארוכת השנים של ד”ר ג’ייקובס ורעיתו ג’ואן עם הטכניון, ועל תרומותיהם הנדיבות. בית הספר ללימודים מתקדמים בטכניון נקרא על שמם, כמו גם המרכז לטכנולוגיות התקשורת והמידע. באחרונה הם תרמו 133 מיליון דולר למכון החדשנות טכניון-קורנל בניו יורק. “תודה לך על כל מה שעשית עבור הטכניון, ההנדסה, תחום הטלקום, האקדמיה, ישראל ומדענים עתידיים – אכן אתה מנהיג דגול, אזרח למופת, ו’מענטש’ אמיתי”, אמר נשיא הטכניון לד”ר ג’ייקובס.

ד”ר ג’ייקובס השיב ואמר כי לא הטכניון צריך להודות לו, אלא הוא צריך להודות לטכניון. “רבים מעובדי קוואלקום הם בוגרי הטכניון”, אמר. “החברה לא הייתה מגיעה להישגיה הרבים בלי עובדיה המבריקים”.

בתמונה: עם מדלית הטכניון (מימין לשמאל): ד”ר ארווין ג’ייקובס, ג’ואן  ג’ייקובס ופרופסור פרץ לביא. צילם: שלמה שוהם, דוברות הטכניון