מינויים חדשים בוועד המנהל של הטכניון

הוועד המנהל של  הטכניון בראשותו של דני ימין, מנכ”ל מיקרוסופט ישראל, מינה 3 חברים חדשים מקרב הציבור:

דנה מאור, מנכ”לית מקינזי ישראל, מוסמכת למינהל עסקים מהמכון מהמכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס (MIT) ובוגרת הפקולטה למדעי המחשב בטכניון. בשנים 2008-1998 עבדה מאור במשרדי מקינזי ניו-יורק כיועצת לחברות ענק אמריקניות, ובשנת 2006 הפכה לשותפה בקבוצת הייעוץ.

פנחס בוכריס, מנכ”ל בתי הזיקוק לנפט, כיהן כמפקד יחידה 8200 בדרגת תת אלוף וכמנ”כל משרד הביטחון. לאחר שיחרורו שימש בוכריס כשותף בקרן ההשקעות APAX וכן דירקטור בחברות ציבוריות שונות. בוכריס השלים את תוכנית הניהול המתקדמת בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד והוא בעל תואר מ- MBA משלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל ותואר B.Sc במדעי המחשב של הטכניון.

איציק תורג’מן מנכ”ל קרן רש”י, אל”מ במיל, שירת כמהנדס אלקטרוניקה במגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים ביחידת המחקר והפיתוח של חיל המודיעין. על פעילותו קיבל תורג’מן את פרס בטחון ישראל ואת פרס ראש אגף המודיעין לחשיבה יוצרת, ואף זכה לתואר עמית כבוד של הטכניון. תורג’מן, בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה ותואר שני למנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, והינו בעל תואר שני באמינות ואבטחת איכות מהפקולטה להנדסה גרעינית מהטכניון.

דני ימין, מנכ”ל מיקרוסופט ישראל ויו”ר הועד המנהל של הטכניון: “אנו מחזקים את הוועד המנהל של הטכניון בדמויות מובילות מהשורה הראשונה בציבוריות הישראלית. עתידה של ישראל טמון במידה הולכת וגדלה באיכות החינוך הטכנולוגי ואין לי ספק כי הניסיון, הידע והיכולות של המצטרפים החדשים יתרמו באופן משמעותי לעוצמתו ולעתידו של הטכניון, להיקף ולאיכות בוגריו. אני מברך את דנה מאור, פנחס בוכריס ואיציק תורג’מן ומאחל להם הצלחה בתפקיד החדש שנטלו על עצמם”.