דני ימין מנכ”ל מיקרוסופט ישראל התמנה ליו”ר הוועד המנהל של הטכניון

67דני ימין, מנכ”ל מיקרוסופט ישראל, התמנה במושב הקורטוריון (חבר הנאמנים) האחרון ליו”ר הוועד המנהל של  הטכניון והוא מחליף בתפקידו את יורם אלסטר, שסיים את תפקידו לאחר תשע שנים.

הועד המנהל הוא הרשות המכוונת והמחליטה בין מושבי הקורטוריון (הרשות העליונה של הטכניון), בכל הנוגע לענייני הטכניון. בין סמכויותיו: פיקוח על התקנת תקנות ומינויים, הענקת תארי כבוד, פיקוח על התקנונים ונהלים לשמירה על המשמעת של הסטודנטים, פיקוח ניהולי, כספי ונכסי ועוד.

יו”ר הועד המנהל נבחר על ידי הוועד המנהל מבין חבריו נציגי הציבור, לרבות מי שהיה חבר בוועד המנהל וסיים תקופת כהונה מרבית ועל פי המלצת ועדת החיפוש לבחירת יו”ר הוועד המנהל.

דני ימין, בוגר הטכניון,  מכהן כמנכ”ל מיקרוסופט ישראל מאז שנת 2004. במקביל הוא מכהן בשנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים בטכניון, לרבות חבר בוועד המנהל ויו”ר מועדון ה-100 של ארגון בוגרי הטכניון.

פרופ’ פרץ לביא נשיא הטכניון: “ניסיונו הניהולי העשיר של דני ימין בארגון גלובאלי חיוני כיום  בעת שהטכניון עצמו נכנס יותר ויותר לזירה הגלובאלית. הקמת מרכז המחקר של הטכניון וקורנל בניו יורק היא מסוג האתגרים שעמם נתמודד בשנים הקרובות, כמו גם קידום הטכניון בארץ. אני מצפה לעבוד יחד עם דני ימין  בתפקידו החדש ומאמין שניסיונו העשיר אכן יתרום רבות להתמודדות עם האתגרים המקומיים והגלובאליים החדשים”.

דני ימין, מנכ”ל מיקרוסופט ישראל ויו”ר הועד המנהל של הטכניון: “אני שמח להרחיב את פעילותי בטכניון שהוא מוסד בעל תפקיד מרכזי במדינת ישראל. הקשר בין התעשייה לאקדמיה חיוני לשני הצדדים ואני מאמין כי ביחד עם פרופסור פרץ לביא נשיא הטכניון, הנהלת הטכניון וחברי הוועד המנהל נמשיך לממש את הפוטנציאל הגדול של הטכניון בארץ וברחבי העולם”.

בתמונה (מימין לשמאל): יורם אלסטר, פרופסור פרץ לביא ודני ימין. צילום: שלמה שוהם, דוברות הטכניון