הטכניון יעניק בקיץ תשעה תארי “דוקטור לשם כבוד”

יצחק ניסן, מנכ”ל התעשייה האווירית, משה ינאי, אחד מהמהנדסים פורצי הדרך שהשפיעו רבות על תחום איחסון הנתונים בעולם, אלי אופר, לשעבר המדען הראשי של משרד התעשייה והמסחר, הפרופסורים לורנץ צדרבאום, פרסואה דיטריך וגונתר ספור, גארי גולדברג, ידיד הטכניון מקנדה, ג’ואן סיידל והרולד מרכוס, ידידי הטכניון מארה”ב – יקבלו תואר “דוקטור לשם כבוד” מהטכניון במושב השנתי של הקורטוריון (חבר הנאמנים) בקיץ הקרוב.

יצחק ניסן יקבל את התואר “על תרומתו לביטחון ישראל במגוון תפקידיו בתעשייה הביטחונית ועל תרומתו לתעשייה האווירית אותה הצעיד להישגים חסרי תקדים”.

אלי אופר יקבל את התואר “על מנהיגותו בתחומי המחקר והפיתוח בישראל ועל חזונו שהתבטא בקידום התשתית לטכנולוגיות מתקדמות בארץ”.

משה ינאי יקבל את התואר “כהכרה במנהיגות הטכנולוגית החלוצית שלו, בחדשנותו המהפכנית בתחום האיחסון העולמי ובהשראה שנתן כמודל לחיקוי  לסטודנטים ובוגרים של הטכניון”.

פרופסור צדרבאום יקבל את התואר על הישגיו בתחום המדע האטומי והמולקולרי, פרופסור דיטריך – על תרומתו החשובה בתחום הכימיה האורגנית ופרופסור ספור על תרומתו הרבה לטכנולוגיה של מערכות ותהליכי ייצור בהנדסת מכונות.