דני ימין, מנכ”ל מיקרוסופט ישראל בכנס מועדון המאה של ארגון בוגרי הטכניון: אנו קרובים להשגת היעד של 50% נשים בין עובדי מיקרוסופט ישראל

 100“לפני כמה שנים הצבנו לעצמנו יעד במיקרוסופט ישראל – 50% מעובדינו יהיו נשים. כיום בקבוצות מסויימות כבר 46% מהעובדים הן נשים”. כך גילה בשבוע שעבר מנכ”ל מיקרוסופט ישראל, דני ימין, בכנס מועדון המאה של ארגון בגרי הטכניון.

דני ימין, המשמש גם כיו”ר מועדון המאה, סיפר כי “בין המועמדים הסופיים לכל תפקיד בחברה שלנו – יש לפחות אשה אחת”, הוסיף. “הכנסנו את נושא שוויון ההזדמנויות לנשים במיקרוסופט – לשיח הציבורי בחברה”.

בכנס, תחת הכותרת “נשים מקדמות עסקים במדע וטכנולוגיה”, הרצתה יו”ר קבוצת שטראוס, עפרה שטראוס, על “נשים בשדרת הניהול הבכיר מקדמות עסקים”. היא דיברה בהערכה רבה על המהפיכה החברתית והדגישה: “במהפיכה זו – קולן של הנשים נשמע”.

אחר כך נערך פאנל בהנחית העיתונאית דנה וייס על מימוש הפוטנציאל הנשי בקידום עסקים, במדע וטכנולוגיה. השתתפו בפאנל ד”ר אביטל שטיין, משנה לנשיא ומנכ”לית הטכניון, פרופסור מרים ארז, כלת פרס ישראל, פרופסור יונינה אלדר מהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, היזמית חניתה פרידמן וסרן שני אליצור מחיל האוויר, שתיהן בוגרות הטכניון.

בתמונה (מימין לשמאל): דני ימין, ד”ר אביטל שטיין, עפרה שטראוס. צילום: יואב בכר, דוברות הטכניון