עליה של 70% במספר החברות שישתתפו היום ביריד תעסוקה בטכניון

35 חברות שיתפרשו ב-88 ביתנים יגייסו היום יותר מאלפים סטודנטים ביריד תעסוקה גדול בטכניון. זו עליה של 70% לעומת היריד הקודם.  בין החברות שישתתפו ביריד – אינטל, אלביט מערכות, התעשייה האווירית, חברת החשמל, קוואלקום, טבע, חברת החשמל, טאואר, יאהו, מארוול, צורן, צ’ק פוינט ורפאל.

מנהלת יחידת התעסוקה בלשכת דיקנית הסטודנטים בטכניון, ברוריה זומר-פדידה, מסרה כי מגוון המקצועות הנדרש רחב מאוד ומעיד על התרחבות הביקוש לסטודנטים ובוגרים בתחומי ההנדסה ומדעי החיים במשק הישראלי, עם עדיפות ברורה לסטודנטים ובוגרים של הטכניון.

סקר הנערך בימים אלה מצביע על כך שכשבעים אחוזים ממקימי וראשי החברות עתירות הידע בישראל הם בוגרי הטכניון. רבות מהחברות המשתתפות ביריד התעסוקה מחפשות סטודנטים ובוגרי טכניון עם ממוצע ציונים גבוה – 80 לפחות), אך אחרות שמות דגש דווקא על פוטנציאל גבוה של הסטודנטים ומיחסות חשיבות רבה לראיון האישי ולמבדקים שהן עורכות.

דיקנית הסטודנטים בטכניון, פרופסור מיכל גרין, אמרה כי ההיענות הרבה של החברות המובילות במשק וההשתתפות הערה ביריד מעידה על הביקוש הרב לסטודנטים ולבוגרי הטכניון, ומהווה אינדיקציה לכך שיש לנו משק דינמי ותוסס ושכלכלת מדינת ישראל אכן עומדת בפני צמיחה מואצת.

היריד יתקיים ביום רביעי, 5 בינואר 2011, החל מהשעה 10.00.