נשיא הטכניון וראש העיר חיפה בוועדת השיפוט בתחרות “קמפוס תוסס” בטכניון

10925 הצעות לשיפור איכות החיים בקמפוס הוגשו לוועדה; יונה יהב: “מה שיקרה בטכניון – יקרין על העיר כולה”

ראש העיר חיפה, עו”ד יונה יהב, נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, דיקנית הסטודנטים, פרופסור מיכל גרין, מנהלת המחקר ב”יאהו”, ד”ר יואל מארק, מרצים וראשי אגודת הסטודנטים וארגון המשתלמים לתארים גבוהים – יבדקו בימים הקרובים 109 הצעות שהתקבלו במסגרת תחרות “קמפוס תוסס” בטכניון, אשר נועדה לשיפור איכות החיים בקמפוס.

עו”ד יונה יהב אמר כי הוא רואה בתחרות חשיבות רבה, שכן “מה שיקרה בטכניון – יקרין על העיר כולה”. הוא גילה כי בקרוב תוציא העירייה עיתון לתושבים ובו פירוט כל האירועים המתרחשים בטכניון ובאוניברסיטת חיפה, כמו גם בעיר כולה.

דיקנית הסטודנטים, פרופסור מיכל גרין, אמרה כי תכני ההצעות שהתקבלו כוללים חברה, תרבות, אמנות, ספורט, תחבורה וניידות (גשרים, אומגות וחיבור לעיר ולאוניברסיטה).

התחרות הייתה פתוחה לסטודנטים בטכניון ולקהל הרחב. רוב ההצעות באו מהסטודנטים (96%), מתוכם 76% מהסטודנטים לתואר ראשון. ההצעות הזוכות יזכו בפרסים בסך 30 אלף שקלים.

בתמונה: מימין לשמאל: מנהלת הפיתוח של “יאהו”, ד”ר יואל מארק, המשנה לנשיא ומנכ”לית הטכניון, ד”ר אביטל שטיין, נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא וראש העיר חיפה, עו”ד יונה יהב – בישיבה הראשונה של וועדת השיפוט ל”קמפוס תוסס” בטכניון. צילום – דוברות הטכניון.