הצלחה נוספת לחברה שנעזרה ב”טכניון לחיים”: 2 מיליון ש”ח יושקעו ביוביטק

הצלחה נוספת לחברה שזכתה לסיוע מ”טכניון לחיים”
חברת יוביטק טכנולוגיות הבטיחה השקעה של יותר משני מיליון שקלים עם חממת גרנות

חברת יוביטק, שראשיה נעזרו במנטורים במסגרת פרוייקט “טכניון לחיים” של ארגון בוגרי הטכניון, הבטיחה השקעה של יותר משני מיליון ₪ עם חממת גרנות. יוביטק מקדמת את מהפכת הניידות בארגונים: מאפשרת גישה לאפליקציות העסקיות הקיימות בארגון במכשירי הסלולר

יוביטקאשר יוסדה ומנוהלת על ידי דני ויסברג ונילי שוחט, מפתחת טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך שמאפשרת התאמה מהירה של אפליקציות Desktopעסקיות קיימות למכשירים הסלולאריים החכמים, ללא קשר למערכת ההפעלה והיצרן, בזמן קצר (תוך ימים) ובעלות נמוכה, וזאת באמצעות כלי ויזואלי שאינו מצריך פיתוח קוד.

החברה הוקמה בשנת 2008, וזכתה לתמיכת “טכניון לחיים” – TFL(Technion For Life), מיסודה של משפחת אגסי ובחסות ארגון בוגרי הטכניון ומרכז היזמות בטכניון, הפועל לעידוד היזמות. “טכניון לחיים” מפעיל מנטורים, בכירים בתעשיה לקידום מיזמים. דני וייסברג, מנכ”ל החברה, כתב לשירה צלנר, מנהלת הפרוייקט, ולפרופ עוזי דה-האן ראש מרכז ברוניצה ליזמות בטכניון, כי החיבור לאנשי הי-טק, ובהם אריה רוזנפלד, דב מורן וראובן אגסי, סייע רבות לחברה בדרכה.

חברת יוביטק נותנת מענה לצורך הולך וגדל לאפשר שימוש באפליקציות הארגוניות באמצעות טלפונים סלולאריים חכמים עבור העובדים הניידים בארגון (בכירים, אנשי מכירות, מנהלי מלאי, טכנאים, מפיצים, רופאים וכו’). שימוש המביא לגידול משמעותי ביעילות החברה, בשביעות רצון העובדים ובחסכון של מיליוני דולרים.

“הטכנולוגיה החדשנית של יוביטק משנה את העולם של הארגון הנייד כשהיא מתמודדת עם האתגרים העיקריים: ביצועים, שימושיות, זמן לשוק ושינויי טכנולוגיה תכופים בפלטפורמות הניידות” אמר עמי גל, יו”ר GalOz Ventures, שלקחה חלק בסיבוב ההשקעה הנוכחי ומלווה את החברה.