הטכניון הצטרף כחבר מייסד של המועצה הישראלית לבנייה ירוקה

הטכניון הצטרף כחבר מייסד של המועצה הישראלית לבניה ירוקה. המועצה מאגדת בתוכה גופים ממגזרים שונים הכוללים את המגזר הציבורי, המסחרי, גופים שאינם למטרות רווח ואת האקדמיה בישראל. החזון שלה הוא קידום בנייה ירוקה בריאה ובת קיימא בישראל תוך שינוי חברתי ותרבותי למעננו ולמען הדורות הבאים.

הטכניון רואה בחיוב את הקמתה של המועצה הישראלית לבנייה ירוקה ואת המטרות שהציבה לעצמה ונענה להצעת המועצה להצטרפותו כחבר המייסד.

נציגת הטכניון במועצה, פרופסור עדנה שביב, אמרה כי הטכניון קיבל על עצמו את הצהרת מחויבות החבר שכוללת הפצת ידע, מחקרים ,שיתוף עם התעשייה ופיתוח מדדים איכותיים וכמותיים בתחום הבנייה הירוקה ,פעילויות אשר הטכניון עוסק בהן במשך שנים רבות וימשיך לעסוק בהן גם בעתיד. “חברי הסגל של הטכניון ישמחו לפרסם את מחקריהם גם במסגרות של המועצה, לארגן קורסי השתלמות, ימי עיון ומתן הרצאות בנושאים של בנייה ירוקה, תוך כדי שיתוף פעולה עם המועצה לבנייה ירוקה”, הדגישה. “הצטרפות הטכניון כחבר מייסד למועצה תסייע להבטחת רמת פעילות גבוהה של המועצה לבנייה ירוקה על ידי יצירת מוקד למידע על בנייה בת קיימא, המבוסס על מחקרים מעמיקים המבוצעים בטכניון, עבור הצרכנים ותעשיית הבנייה, ותקדם את הבנייה, השימוש במבנים, תשתיות וחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש”.