האוניברסיטה המובילה של סינגפור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הטכניון

38Nanyang Technological University, מהמובילות בעולם, תפעיל עם הטכניון מסלול משותף לדוקטורט

האוניברסיטה המדעית-טכנולוגית המובילה בסינגפור, NTU, חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה עם הטכניון, שבמסגרתו יפעל מסלול לתואר דוקטור בפילוסופיה (PhD).

על פי ההסכם להקמת המסלול המשותף לדוקטורט יתקיימו בתחילה לימודים במדעי החומרים ובהנדסה ביו-רפואית. התואר המשותף יתמקד בתחילה גם בפרויקטים הקשורים לתוכנית המחקר הטכניונית הממומנת על ידי קרן המחקר הלאומית של סינגפור, NRF, שנועדה לענות על הצורך הקליני בטיפולי שיקום לב באמצעות הנדסת רקמות.

ראשי האוניברסיטה הסינגפורית, הנשיא פרופסור סו גוואנינג והרקטור, פרופסור לאם קין יונג, שחתמו על ההסכם עם נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, ועם המשנה הבכיר לנשיא, פרופסור פאול פייגין, אמרו כי תוכנית הדוקטורט המשותפת החדשה תמלא תפקיד חשוב בקידום חתירתה של סינגפור לתפקיד של מובילה עולמית בתחום של שיקום לב.

“ההסכם מסמן פרק חדש בהסטוריה של שיתוף הפעולה בין שני המוסדות, והוא ראיה נוספת למחויבותנו להעניק את החינוך וההכשרה הטובים ביותר לסטודנטים לתארים גבוהים ולאנשי הסגל”, אמר פרופסור סו גוואנינג. “ההסכם יחזק את הקשר ואת התמיכה ההדדית בין סטודנטים וחוקרים בטכניון וב-NTU, וירחיב את ההזדמנויות העומדות בפני סטודנטים בשתי האוניברסיטאות”.

פרופסור פרץ לביא אמר כי “הטכניון מרוצה מאוד משיתוף הפעולה עם NTU, אחת האוניברסיטאות הטכנולוגיות המובילות בעולם. שילוב הידע והכישרון הגלומים בשני המוסדות שלנו, יבטיח הכשרת מנהיגים מובילים בתחומי המדע והטכנולוגיה”, הדגיש.

בתמונה: נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא (מימין), ונשיא NTU, פרופסור סו גוואנינג, חותמים על ההסכם. צילם: יואב בכר, דוברות הטכניון