מפתחים יזמות ב T3

היחידה לפיתוח עסקים של מוסד הטכניון – T3 , משיקה סדרת מפגשים בנושאי חדשנות ויזמות עם בכירי התעשייה ויזמים מובילים במשק הישראלי. המפגשים יתקיימו מידי חודש במשרדים החדשים של היחידה (בבניין מל”ת) ויחשפו את קהילת בית הטכניון : סטודנטים, בוגרים וחברי סגל לתעשייה, ולקהילות ההון סיכון והיזמות בארץ ובעולם.

את סדרת המפגשים תפתח הרצאתו של גיורא שקד, סמנכ”ל פיתוח עסקי בתחום הסייבר בחברת ורינט מערכות (Verint System).

הרצאתו תתקיים מחר (יום רביעי, 29.4), בשעה 17:00, בבניין מל”ת, קומה 5.

 “הטכניון פועל כל העת לפיתוח ולעידוד היזמות הטכנולוגית בקמפוס,” אמר בני סופר, מנכ”ל T3 חברת המסחור של הטכניון. “בכוונתנו לבסס את היחידה כעוגן המספק ליזמים (סטודנטים ובוגרים כאחד) מעטפת נרחבת של תמיכה מקצועית וכספית.”

 T3 חברת המסחור של הטכניון (Technion Technology Transfer –  T3) פועלת במסגרת מוסד הטכניון למחקר ופיתוח ואחראית על מסחורו של הקניין הרוחני שמקורו בטכניון תוך הגנה עליו. היחידה אחראית לבחינת רעיונות חדשים וטכנולוגיות ויישומם וכן על רישום ותחזוקה של פטנטים. במהלך הארבע השנים האחרונות, גייסו חברות הפורטפוליו של הטכניון, מעל 240 מיליון דולר וכ-30 חברות חדשות הוקמו.

השקעות אלה מבטאות את אמון התעשייה והמשקיעים בפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות מבית היוצר של הטכניון. בין היתר, אחראית היחידה גם על ניהול תיק הפטנטים של הטכניון הכולל כ- 780 בקשות פטנט Pending patent applications)) וכ-740 פטנטים Granted patents)).

 מרצים נוספים שייקחו חלק בסדרה: שגיא בן-משה, יזם מחברת InVision שנמכרה לאינטל, ד”ר עמית גופר, מפתח ה-ReWalk ועוד.

המפגשים יתקיימו בכל יום רביעי אחרון של החודש במשרדים החדשים על היחידה בקמפוס (בבניין מל”ת). סטודנטים, בוגרים וחברי סגל מוזמנים.

t33