“לימודים בטכניון הם העדיפות הראשונה שלי”

open2

open3

ברוח טובה: יותר מ-3,000 צעירים הגיעו ליום הפתוח בטכניון למרות מזג האוויר הסגרירי.

יותר מ-3,000 צעירות וצעירים הגיעו היום (ה’) ליום הפתוח, המתקיים מדי שנה בטכניון. היום הפתוח חושף בפני המתעניינים את מסלולי הלימוד לתואר ראשון, ב-18 הפקולטות הפועלות בטכניון: הפקולטות ההנדסיות והמדעיות, הפקולטה לרפואה, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים, המחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה, ותוכנית המצוינים של הטכניון.

ב”מתחם הפקולטות” שהוקם בלב הקמפוס הציגו סטודנטים וחברי סגל את תוכניות הלימוד ואת מסלולי הלימוד המוצעים. בנוסף עמדו לרשות המתעניינים נציגי יחידת דיקן הסטודנטים בטכניון, האמונים על מתן סיוע לסטודנטים, מעונות, מלגות ופעילויות רווחה. אגודת הסטודנטים בטכניון העמידה דוכן מיוחד, ובו הציגה את מגוון פעילויות החברה, הספורט והפנאי המתקיימות בקמפוס.

בבנייני הפקולטות ובמעבדות המחקר ברחבי הטכניון התקיימו סיורים, פגישות עם הדיקנים, הרצאות היכרות והרצאות מחקריות של מיטב חוקרי הטכניון.

נורה דראוושה, בת 17 מאיכסאל, מתעניינת בלימודי רפואה. “זו האוניברסיטה הראשונה שבדקתי,” היא אומרת. “באתי לראות ולדעת מה התנאים. היום הפתוח אורגן מצוין ולמדתי הרבה דברים חדשים. לימודים בטכניון הם העדיפות הראשונה שלי.”

שי גולדין, בן 21 מחיפה, מתעניין בלימודים בפקולטות למדעי המחשב ולהנדסת תעשייה וניהול. “לימודים בטכניון הם האופציה הראשונה שלי. אני חושש להתחיל ללמוד כאן, אבל צריך לשאוף הכי גבוה. ארשם ללימודים כאן בשנה הבאה, אך אני עדיין מתלבט באיזו פקולטה.”

ארז לוי, בן 23 מחיפה, מתעניין בלימודים בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית. “טוב שבאתי ליום הפתוח,” הוא אומר. “קיבלתי הרבה מידע. בזכות היום הפתוח ארשם ללימודים בשנה הבאה.”

היום הפתוח מתקיים עד השעה 17:00. לרשות המתעניינים עומד לאורך כל היום מתחם הייעוץ לקראת רישום, בו ניתן ייעוץ אישי, סיוע בחישוב הסכם (סף הקבלה לטכניון, המורכב מציוני הבגרות ומציון הבחינה הפסיכומטרית), ובמידת הצורך הכוונה לבחירת המסלול המתאים ביותר.

ניר שילה, מנהל השיווק של הטכניון, אמר כי “גם השנה הדגיש קמפיין הפרסום ליום הפתוח את הצטיינות הטכניון בתחומי הרווחה והתמיכה בסטודנט, לצד ההצטיינות האקדמית. הקמפיין היה אינטרנטי בעיקרו, וכלל פרסום בפייסבוק ובאתרי אינטרנט מובילים לצעירים.”