בוגר הטכניון תרם מלגות לסטודנטים מצטייני נשיא

בתמונה (מימין לשמאל): דני מגנר, יו"ר אגודת הסטודנטים, גל הבר, פרופסור פרץ לביא ופרופסור יהודה קלעי, דיקן הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים.

בתמונה (מימין לשמאל): דני מגנר, יו”ר אגודת הסטודנטים, גל הבר, פרופסור פרץ לביא ופרופסור יהודה קלעי, דיקן הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים.

חברת פלוס500 תרמה מלגות לסטודנטים מצטיינים בטכניון. בטקס מצטייני הנשיא אמר גל הבר, בוגר הפקולטה למדעי המחשב ומנכ”ל החברה, שהוא יודע עד כמה קשה להצטיין בטכניון, שחרט את המצויינות על דגלו ואינו מתפשר בדרישותיו מהסטודנטים שלו. “חברות משוועות לסטודנטים מצטיינים בטכניון”, אמר.”חברי ואני מעדיפים לקלוט בחברה שלנו סטודנטים מצטיינים ובוגרי טכניון”.
גל הבר קרא להעמיק את החינוך הטכנולוגי בבתי הספר, עם דגש על מתמטיקה, פיסיקה ושאר המדעים, וללמד תכנות כבר מכיתה ג’.

חברת פלוס500 הוקמה ע”י בוגרי טכניון בחיפה ב 2008. החברה מספקת פלטפורמה למסחר במניות, מדדים, סחורות וכו’ ללקוחות פרטיים.

ביולי 2013 החברה הונפקה בבורסה בלונדון בשווי שוק של 200 מיליון דולר והיום, פחות משנה לאחר ההנפקה, היא כבר נסחרת בשווי של יותר ממיליארד דולר וממוצבת בין 25 החברות הציבוריות הגדולות בישראל.

פלוס500 מעסיקה יותר מ 60 עובדים, רובם במת”מ חיפה.

נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, אמר בטקס: “לכל אחד ואחת מהיושבים כאן מובטחת עבודה וחלק מכם בודאי כבר ‘נחטפו’ על ידי החברות המובילות במשק. לא בכדי מקדמים את פני הבאים לחיפה מדרום שלטים שנושאים את השמות של כל החברות המובילות בעולם – ‘אינטל’, ‘מיקרוסופט’, ‘גוגל’, ‘יאהו’, ‘אפל’ וכל חברות הענק שהקימו מרכזי פיתוח בסביבת חיפה. כי הם יודעים שכאן, בקרית הטכניון המוריקה שעל הכרמל, נמצאים האנשים שיזניקו אותן קדימה. אריק שמידט, נשיא ‘גוגל’, כבר אמר שבישראל נמצאת קבוצת המחקר והפיתוח הטובה ביותר שלו, והם יושבים במת”ם.

כי ראשי החברות הללו יודעים את מה שאנחנו יודעים זה מכבר: אי ההתפשרות של הטכניון על פחות ממצויינות – משתלמת בטווח הקרוב והרחוק. היא משתלמת לסטודנטים שלנו, משתלמת למעסיקיהם בעתיד, משתלמת למדינת ישראל. לא קלה היא דרך המצויינות, אבל אין דרך אחרת. במיוחד לא לנו, החיים בשכונה קשה זו במזרח התיכון”.

 חברת פלוס500 מחפשת סטודנטים מצטיינים בתעשייה וניהול, מדעי המחשב והנדסת חשמל. לפרטים נא לשלוח מייל לכתובת: jobs@plus500.com