חברת KLA הודיעה על תרומה למעבדה להנדסה אופטית בטכניון

מימין לשמאל: פרופ'מ כרמל רוטשילד ומר אורי תדמור סמנכ"ל הפיתוח של קלא טנכור ישראל

מימין לשמאל: פרופ’מ כרמל רוטשילד ומר אורי תדמור סמנכ”ל הפיתוח של קלא טנכור ישראל

במסגרת השת”פ האקדמי בין חברת KLA -Tencor Israel ממגדל העמק, למגמה להנדסה אופטית בפקולטה להנדסת מכונות בטכניון, הודיעה השבוע החברה על העברת תרומה בסך 25,000 $ לציוד מעבדה לימודית חדשה לאופטיקה מתקדמת בטכניון, המוקמת בימים אלו. ההכרזה על התרומה התקיימה ב- 26 למרץ בטכניון במעמד דיקן הפקולטה פרופ’ פיני בר-יוסף, סמנכ”ל הפיתוח של KLA-Tencor Israel מר אורי תדמור, ראש המגמה להנדסה אופטית פרופ’מ כרמל רוטשילד, וסגן דיקן לסטודנטים בלימודי הסמכה פרופ’ח אלון וולף.

אורי תדמור, סמנכ”ל הפיתוח, העומד מאחורי תכנית המצויינות של קלא טנכור ישראל עם המגמה להנדסה אופטית, אמר: “אנו מאמינים בתמיכה בפקולטה ובסטודנטים, וכי ליווי מקצועי של החברה ברמת השטח, יכול לתרום לשילובם של הסטודנטים בתעשייה, ולעזור להם לפתח קריירה בעולם ההיי טק. התרומה לציוד המעבדה החדשה, נעשית כחלק מקידום חזון החברה לטיפוח מצוינות ישראלית בטכנולוגיה עילית”.

פרופ’מ כרמל רוטשילד, ראש המגמה להנדסה אופטית בטכניון, אמר: “בשנים האחרונות הפקולטה להנדסת מכונות בטכניון הקימה את מסלול הנדסת האופטיקה, וכחלק מפעילות זו צורפו לפקולטה שלושה חברי סגל חדשים. התוכן הלימודי במסלול, נקבע בשיתוף עם התעשייה, וכולל ידע פיסיקלי והנדסי מעמיק, מה שמבטיח שהבוגרים שיסיימו בעוד מספר שנים את המסלול, יובילו את התעשייה האופטית בארץ.  אנו מודים לחברת קלא טנכור ישראל  על תרומתה והבעת האמון במסלול זה”.