מגניבים את תשע”ז

מדי שנה יוצא הטכניון בברכת חג ייחודית לראש השנה.  לקראת ראש השנה תשע”ז הכינו הסטודנטים קליפ מגניב במיוחד: Technion’s Rosh Hashanah Beat. צוות הסטודנטים היצירתי, בראשות אור טרוינר מהפקולטה למדעי המחשב, הפיק את הקליפ שצולם כולו בטכניון מא’ ועד ת’: לחן, שירה, תפאורה, כוריאוגרפיה וריקוד. בקליפ משתתף גם נשיא הטכניון פרופ’ פרץ לביא.

הסרטון מציג את נקודת המבט של הסטודנטים בתקופת החגים – תקופה שבה הבילוי המשפחתי מתנגש עם מועדי ב’ וההכנות לסמסטר הבא. כמו בקליפים הקודמים שיצרה החבורה – “בכיתי”, “איזו סטודנטית” ו”שישי בצהריים/צנזור” – גם כאן היווה הפרויקט, לדברי טרוינר, “הזדמנות לשחרר קצת יצירתיות ולנקות את הראש מהלימודים. בסופו של דבר כולנו עוסקים ביומיום בהנדסה ובמדע אבל כל אחד מביא איתו ערך מוסף: ציור, משחק, ריקוד, עריכת וידאו ועוד. מעבר להנאה חשוב לנו להציג את היצירתיות ואת הכישרון של הסטודנטים בטכניון – את העובדה שהלימודים כאן תובעניים אבל יש לנו חיים מעבר להם. לכן הרגשנו שזאת הזדמנות לא רק לשבור שגרה וליהנות אלא גם לשפר את תדמיתם של הסטודנטים בטכניון.”

בהכנת הסרטון השתתפו : דוד אקסטרמן (הפקולטה למדעי המחשב) בתפקיד הזמר הראשי, ספיר ציון (אדריכלות נוף) ורוני יונש (אווירונאוטיקה וחלל) כשחקניות וזמרות ליווי, עומר קופפר (הנדסת מכונות) צילם את הקליפ, אלן אלטרי (הנדסת מכונות) ביים יחד עם עומר את התאורה, טל פרידמן (הנדסת מכונות) – היה אמון על הכוריאוגרפיה, אמיר הילמן (הנדסת מכונות) – לחן מקורי, הדר אדרי ויותם פריימן (ארכיטקטורה) – תפאורה. הרקדנים – לי בן נון וקטיה מרקשינה (הנדסה אזרחית) ויניב מנשרוב (הנדסת תעשייה וניהול), השחקנים- דנה טור (הנדסת תעשייה וניהול), צפריר עוזר ויוני וייצמן (מדעי המחשב) ואלכס צוייגבוים (הנדסת מכונות) ואייל חנניה ושני אלימלך (הנדסה אזרחית) על ההפקה.

אקסטרמן וטרוינר הכירו במהלך הלימודים, והשיר “בכיתי” שהפיקו יחד, כפרודיה על הפרודיה “זכית בי”, של דדי דדון גרף כמות עצומה של צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות. “כמות הצפיות הפתיעה אותנו מאוד, ואחד הסטודנטים בטכניון אפילו כתב לי שהקליפים שלנו הופכים את החיים בטכניון ליותר נסבלים בשבילו.”

טרוינר, בן 26, נולד וגדל ביהוד וכבר מגיל צעיר אהב לצלם ולשחק בסרטונים שהיה מכין. בתקופת התיכון והצבא הפיק עבור מכבי תל אביב בכדורסל סרטונים של מהלכי משחק, שהוקרנו בזמן הצגת השחקנים במשחקי היורוליג. ההחלטה ללמוד בטכניון נולדה לאחר סיום לימודי מגמת מחשבים בתיכון העירוני, שם נחשף לדבריו לטכניון כמוסד המוביל בארץ ללימודי מדעי המחשב. כיום הוא מסיים שנה שלישית ובמקביל עובד במשרת סטודנט באלביט חיפה.

 

29289670723_9b107c3b8f_k 29832677861_63390fd610_k 29916213425_7ff8cfe416_k